نشست دومين جشنواره فيلم‌هاي كوتاه مستقل خورشيد ظهر امروز در تالار شهناز خانه هنرمندان ايران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران، نشست دومين جشنواره فيلم‌هاي كوتاه مستقل خورشيد با حضور مهدي يار محمدي، دبير دومين جشنواره كوتاه مستقل خورشيد، مهتاب كرامتي،‌ مدير هنري اين جشنواره در تالار شهناز خانه هنرمندان ايران برگزار شد.
بنابراين گزارش مهدي يار محمدي گفت: در بخش فيلم‌هاي مستقل كليه آثار مستقل با موضوع آزاد در قالبهاي داستاني، مستند و تجربي و پويانمايي كه افراد حقيقي و بدون حمايت مراكز دولتي آن را ساخته باشندف داوري خواهند شد.
وي گفت: در بخش ديگري از اين جشنواره نيز سابقه فيلم‌هاي آماتور، فيلم‌هاي غير حرفه‌اي ساخته شده توسط دانش‌آموزان، هنرجويان آموزشگاه‌هاي سينمايي و دانشجويان سينما، با موضوع آزاد كه با هر شيوه‌اي اعم از موبايل و دوربين‌هاي غيرحرفه‌اي و با زمان كمتر از 10 دقيقه توليد شده‌اند با يكديگر به رقابت مي‌پردازند.
وي تصريح كرد: در واقع اين بخش فرصتي براي شناسايي استعدادهاي نو در زمينه توليد فيلم كوتاه و خلاق است.
در ادامه اين نشست مهتاب كرامتي بازيگر مطرح سينما و سفير صلح يونيسف در ايران، درباره علت حضور خود به عنوان مدير هنري دومين جشنواره فيلم كوتاه مستقل گفت: دغدغه حمايت از فيلم‌سازان مستقل سينماي كوتاه و مستند را از مدت ها قبل داشتم.
وي در ادامه گفت: هيئت انتخاب اين دوره از جشنواره متشكل از فريد فرخنده كيش،‌مهدي يار محمدي، محمد ميركاني هستند از ميان فيلم‌ةاي رسيده به دبيرخانه را 7عنوان فيلم را شايسته حضور در اين جشنواره دانسته‌اند.
وي گفت: فيلم‌هاي راه يافته به بخش جشنواره از 25 مرداد ماه ازطريق پايگاه اينترنتي اين جشنواره معرفي خواهند شد.
مدير هنري دومين جشنواره فيلم كوتاه مستقل خورشيد درباره حمايت از برگزيدگان اين جشنواره گفت: تلاش كرده‌ايم كه به نحو شايسته‌اي از فيلم‌هاي برگزيده و كارگردانان اين فيلم‌ها تقدي كنيم.
وي در باره دغدغه‌هاي كنوني كه دارد و همكاري همزمان با اين جشنواره گفت:جلسات آشنايي و همكاري با اين جشنواره به تازگي صورت نگرفته است بلكه اين آشنايي و همكاري از گذشته بوده است و با اين تفاسير تصور نمي‌كنم مشكلي بريا همكاري با اين جشنواره داشته باشيم./ي2
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، کوتاه ، خورشید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار