شركت فولاد اكسین خوزستان دربیستم ودوم مردادماه جاری با تولید روزانه سه هزارو 365تن ورق عریض فولادی ، برای بار دیگر ركورد تولید روزانه خود را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، روابط عمومی شركت فولاد اكسین خوزستان حاكی است كه این شركت درسال تولید ملی ، كار و سرمایه ایرانی ، آخرین ركورد روزانه خود را با 10درصد افزایش به ثبت رساند.

فتح اله طیبی مدیرعامل فولاد اكسین خوزستان بااعلام این خبرافزود: كسب این ركوردها از آن جهت حائز اهمیت می باشد كه با این روند رو به رشد تولید ، توانایی بهره برداری از تجهیزات به دست مدیران و كارشناسان فولاد اكسین در بهترین سطح خود قرار گرفته است.

وی گفت : میزان تولید چهارماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 210 درصد رشد همراه است .

به گفته طیبی فولاد اكسین درچهارماهه نخست سال گذشته 257 هزارو 323تن ورق عریض فولادی تولید كرد .

مدیرعامل شركت فولاد اكسین خوزستان افزود: كسب ركورد سه هزارو 365 تن ورق عریض در روز كه با همت كاركنان متعهد و سخت كوش فولادی به ویژه واحد منسجم تولید فراهم شد نشان گر اتحاد و همدلی كلیه كاركنان شركت می باشد كه به راستی در پاسخ به دعوت معظم انقلاب لبیك گفته و شعار امسال را تحقق بخشیدند.

طیبی گفت؛ این پیشرفت میسر نمی شد مگر با برنامه ریزی های دقیق و اصولی و استفاده از سیاست های راهبردی هیات مدیره و مدیران اجرایی و تلاش های شبانه روزی متخصصان و تكنسین های شركت.

وی ابرازامیدواری كرد كه با تثبیت این شرایط ، افزایش بهره ‌وری نیروی انسانی ، استفاده بهینه از تجهیزات و فعالیت بیشتر واحدها و همچنین كاهش هزینه ها به نتایج بهتری در تولید دست یابیم ./س

برچسب ها: رکورد ، ورق ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.