معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: اجرای کاربردی اقتصاد مقاومتی در استان خراسان رضوی آسان نیست و نیاز به فرهنگ سازی مناسب دارد.

سردار محمد غفاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با بیان این مطلب افزود: از ابتدای سال جاری برای تحقق سخنان مقام معظم رهبری و در راستای حمایت از تولید داخلی کارگروهی حمایت از تولید ملی و مقابله با قاچاق کالا در استاندار خراسان رضوی صورت گرفته که به طور جدی و فعالانه وارد عمل شده اند و در زمینه مبارزه با قاچاق کالا این استان درخشش های بسیار خوبی داشته اند.

وی با بیان این که هم اکنون استان خراسان رضوی در زمینه با مبارزه با قاچاق کالا در کشور رتبه نخست را دارا می باشد خاطرنشان کرد: راهبرد جمهوری اسلامی در مقابل تحریم نیاز به ساز و کارهای عملی در حوزه اقتصاد کلان کشور دارد و مقوله اقتصاد مقاومتی راهبر که مقام معظم رهبری مطرح می کنند منظور این است که تولید داخلی ایران به جایگاهی برسد که شاخص های قابل مطرح در اقتصاد جهانی را داشته باشد و ایران بتواند در دنیا در زمینه اقتصاد آنقدر رشد کند که چالش ها را پشت سر بگذارد به درخشش های بزرگ دست یابد.

غفاری در ادامه گفت: استان خراسان رضوی نیز باید هماند سایر استان های کشور ابتدا فرهنگ صرفه جویی و سپس تولید علم دانش بنیاد را با یک فرهنگ سازی اصولی در جامعه نهادینه کرد که البته این کار خیلی آسان صورت نمی گیرد و نیاز به اتاق فکر و بکارگیری کارشناسان مجرب دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی در پایان شایعه بحران کمبود تخم مرغ در ماه های آتی را در استان خراسان رضوی تکذیب کرد و گفت: تمهیدات خوبی در خصوص افزایش مرغ های تخمی در استان اندیشه شده تا مشکلات گرانی و کمبود گشت مرغ در مقوله تخم مرغ تکرار نشود. /س

برچسب ها: اقتصاد ، خراسان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.