با توجه به شرایط فعلی باید محوریت تولید به جای در امد قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران اصفهان رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی این شورا با اشاره به نامگذاری سال جاری و اهمیت اجرای ان گفت:با توجه به شرایط حساس فعلی جامعه توجه به این فرمایش رهبر انقلاب اهمیت بسیاری دارد اما متاسفانه به رغم برپایی همایشی در این راستا در ابتدای سال جاری،از نظر عملی اقدام ویژه ای در این زمینه صورت نگرفته است .

عباس حاج رسولی ها افزود:با توجه به نامگذاری رهبر برای این دهه به نام دهه پیشرفت و عدالت،پیروی از شعار امسال ضروری است و هر خانواده می تواند با 20 در صد صرفه جویی در همه ابعاد زندگی و در مصرف اب ،برق ،گاز و...در فایق امدن به تحریم ها اقدام نماید.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: با محوریت قرار دادن اصلاح الگوی مصرف،باید هزینه به دست امده از صرفه جویی ها را در راه ایجاد اشتغال قرار دهیم و انتشار اوراق مشارکت گام تضمین شده ای در این راستا است.

وی افزود: می توان در بحث تولید در قالب ایجاد تعاونی های خانوادگی و شهری اقدام نمود و با توجه به کار وسرمایه داخلی از تولیدات ملی حمایت واستفاده نمود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید در این چندسال اقتصاد خود را تغییر داد و به سمت اقتصاد بی نفت با مدریت واحد وبا راس استانداری حرکت نمود.

حاج رسولی ها تصریح کرد:همه اداره ها و سازمان هایی که مباحث اقتصادی را دنبال می نمایند همچون اداره کار،صنایع ،کشاورزی ،و... باید در این شرایط نگاه متفاوتی داشته باشند ومحور فکری شان تولید باشد نه درامد و البته در کنار ان درامدی حاصل می شود.

وی اظهار داشت:در شرایط فعلی کشاورزی و صنعت باید به کمک مجموعه های خدماتی بیاید وامروزه هیچ چیز مهم تر از بحث تولید نیست./س

برچسب ها: اصفهان ، شورای ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.