عضو كميسيون‌ آموزش و تحقيقات‌ مجلس گفت: رژيم صهيونيستي براي حضور نيافتن دبيركل‌سازمان‌ملل در نشست تهران تلاش‌هاي بسياري كرد اما همه اقداماتش با شكست روبه‌رو شده است.

عبدالوحيد فياضي نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزار شدن نشست جنبش‌عدم‌تعهد در تهران گفت: مرام‌نامه تشكيل جنبش‌عدم‌تعهد نشان از عدم سلطه‌پذيري از قدرت‌هاي بزرگ دارد و كشورهاي عضو اين جنبش بايد در جهت تحقق آرمان‌هاي اوليه خود مبني بر عدم پيروي از غرب و شرق گام بردارند.

وي تصريح كرد: ميزباني جنبش‌عدم‌تعهد توسط ايران مشت محكمي بر دهان مستكبراني است كه با انواع تحريم‌ها سعي در فلج كردن پايه‌هاي نظام جمهوري اسلامي را داشته‌اند.

فياضي در ادامه افزود: رژيم صهيونيستي براي حضور نيافتن دبيركل‌سازمان‌ملل در نشست تهران تلاش‌هاي بسياري كرد اما همه اقداماتش با شكست مفتضحانه روبه‌رو شده است.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات در پايان خاطرنشان كرد: ايران اسلامي ام‌القراي جهان اسلام و جنبش‌هاي آزادي‌خواهي در جهان بوده و اعضاي غيرمتعهدها با صدور بيانيه در نشست ‌تهران از سلطه زياده‌خواهانه مستكبران جلوگيري به‌عمل مي‌آورند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جنبش ، تهران ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار