غرفه آستان مقدس حرم عبدالعظیم (ع) در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم کامل ترین مجموعه قرائت ها و تلاوت ها از قاریان برجسته دنیا را به علاقه مندان عرضه می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، غرفه آستان مقدس حرم عبدالعظیم (ع) در بخش عترت و ولایت کامل ترین مجموعه قرائت ها و تلاوت ها از برجسته ترین قاریان دنیا را در قالب لوح فشرده به علاقه مندان ارائه می دهد.

بر اساس اين گزارش؛ در این غرفه «ترتیل کل قرآن کریم» با تلاوت شهریار پرهیزکار، «تحدیر کل قرآن کریم » با تلاوت معتز آقایی و «ترتیل کل قرآن کریم» محمود خلیل الحصری در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

همچنین سه مجموعه مجزا «کامل ترین مجموعه تلاوت ها» با تلاوت های عبدالباسط محمد عبدالصمد، مصطفی اسماعیل، محمد صیف منشاوی نیز از دیگر محصولات ارائه شده در این غرفه است.

اين گزارش مي‌افزايد:بازدیدکنندگان می توانند «تلاوت مبنا» با صدای مصطفی اسماعیل، عبدالباسط محمد عبدالصمد، محمد صیف منشاوی 3 قاری برجسته و «ندای ملکوت» منتخبی از قاریان مصری و ایرانی را از غرفه آستان مقدس حرم عبدالعظیم (ع) خریداری کنند.

گفتني است؛ بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 25 تیر ماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلای بزرگ تهران حضرت امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است و تا 24 مرداد ادامه دارد./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار