غرفه جامعه الزهراء(س) با حضوردربخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، به منظور ترویج فرهنگ کلام الله مجیددربین خانواده های ایرانی اقدام به برگزاری مسابقه «زندگی قرآنی» کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از  ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، مسابقه «زندگی قرآنی» با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی در بین خانواده ها و آموزش گام های موفقیت در زندگی مشترک با استفاده از فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) توسط موسسه جامعه الزهراء(س) در نمایشگاه قرآن برگزار می شود.

بر اساس اين گزارش؛ علاقمندان می توانند در ایام برگزاری نمایشگاه قرآن، با مراجعه به غرفه این جامعه کتاب«تا ساحل آرامش» نوشته محسن ولدی را با 40 درصد تخفیف دریافت کرده و پس از مطالعه، پاسخنامه آن را تا پایان ماه مبارک رمضان ارسال کنند.

همچنين کتاب تا ساحل آرامش در سه جلد نوشته محسن ولدی با 120 صفحه و شمارگان 9 هزار جلد از سوی موسسه جامعه الزهراء(س) چاپ شده است.

همچنين به برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی از جمله کمک هزینه عمره، عتبات عالیات، مشهد مقدس اهداء می شود.

گفتني است؛ بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 25 تیرماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده است و تا 24 مرداد  ادامه دارد./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار