کارشناسان بخش حوزوی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ابتدای برگزاری این رویداد تا کنون به 4هزار نفر از بازدیدکنندگان خدمات مشاوره ای ارائه دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از  ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، بخش حوزوی در این دوره از نمایشگاه با توسعه بخش مشاوره خدمات گسترده ای را در زمینه مشاوره به  بازدیدکنندگان ارائه کرده است.

به همین منظور از 10 کارشناس قرآنی زن و مرد از مراکزی چون مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات، واحد قرآن و عترت معاونت تهذیب، حوزه های علمیه و مرکز دارالحدیث  دعوت به عمل آورده تا درحوزه های مختلف به بازدیدکنندگان مشاوره بدهند.

بنابراین گزارش؛ از ابتدای شروع ماه مبارک رمضان تاکنون 10 کارشناس با حضور در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن  به 4هزار نفر خدمات مشاوره ای داده اند.  بیشترین مباحث مشاوره ای در زمینه قرآن، خانوادگی، احکام، بوده است.

همچنین کتابچه هایی با محوریت منطق فهم قرآن، جوانان در رابطه با پرسمان عصمت، نقد اندیشه های وهابیت، مدارک و معارف نهج البلاغه، تصوف(نقد فرقه صوفیه)، خانواده و قرآن با توجه به فضای فکری مخاطبان در این بخش توزیع می شود.

گفتني است ؛بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 25 تیر ماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلای بزرگ تهران حضرت امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است و تا 24 مرداد ادامه دارد./ه
برچسب ها: قرآن ، نمایشگاه ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار