مدیر اجرایی غرفه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه با اشاره به ارائه مشاوره به متقاضیان از اهدا بسته فرهنگی بر حسب نیاز آنها خبر داد.

حجت الاسلام محمد علی حبیب زاده با اشاره به اهدا بسته های فرهنگی با 14 عنوان از کتب مورد نیاز مخاطبان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس نوع مراجعات مخاطبان به مشاوران مرکز در نمایشگاه پک هدیه با 14 عنوان کتاب بر حسب نیاز متقاضیان به آنها اهدا می شود.
وی با اشاره به معرفی تعدادی از عناوین افزود: نقد شبهات وهابیت، جهان شناسی در قرآن، پرسمان و عصمت، معارف، نهج البلاغه، تاریخ تدوین قرآن، رنیزه و پست مدرن، جوانان و  روابط از جمله موضوعات و عناوین ارائه شده به متقاضیان است.
حجت الاسلام حبیب زاده با بیان اینکه 2 مشاور طبق نیاز افراد در این قسمت از بخش حوزوی به متقاضیان مشاوره ارائه می دهند ادامه داد: همچنین سایر متقاضیان می توانند از طریق سایت اندیشه قم سوالات و شبهات خود را پیگیری کنند.
وی با معرفی راههای مختلف جهت ارتباط با مرکز افزود: متقاضیان جهت ارتباط و دریافت پاسخ سوالاتشان از طریق شماره تماس 0251-7737217 و یا از طریق پست سوالات خود را به مرکز ارسال کنند.
حجت الاسلام حبیب زاده تصریح کرد: برگه پستی آماده این مرکز در اختیار دفاتر مرکز در استانها و سایر نهادهای متقاضی قرار میگیرد وهزینه پست آن نیز رایگان است./ف
برچسب ها: مرکز ، مشاوره ، ارائه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار