معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد گفت: در نمایشگاه اله سیت که شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد آخرین دستاورد های مدیریت شهری در حوزه ITرونمایی خواهد شد


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد مهدي برادران با بیان این مطلب افزود: از تعریف ایزو به منظور ارتقاء توانمندی بخش خصوصی این نهاد در راستای جلب رضایت شهروندان خبر داد.

وی تصریح کرد: در کنار برگزاری غرفه های مختلف در این نمایشگاه با هماهنگی با بنیاد بازی‌های یارانه ای نهاد ریاست جمهوری، غرفه شهروند الکترونیک به این نهاد اختصاص یافته است.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد اضافه کرد: این غرفه در فضایی به مساحت 3 هزار متر مربع در كنار نمايشگاه اله سيت برپا خواهد شد.

برادران از رونمایی پورتال نقشه مشهد خبر داد و گفت: در کنار اینکه تلاش شده بتوانیم در حوزه نقشه خدمات مطلوبي را به شهروندان ارائه كنيم به سمت استفاده از نقشه‌هاي دو بعدي نیز حركت کرده ایم.

وی اضافه کرد: در کنار این موارد، سعی شده از امر IT در حوزه‌هاي مختلف شهرداری استفاده شود که در همین راستا شوراهای مدیریت شهری مشهد به صورت آنلاین برگزار می شود.

برادران با اشاره به آزمون برگزاری آزمون استخدامی شهرداری گفت: این آزمون با همكاري سازمان سنجش انجام شده است که افراد گزینش شده در ابتدا به منظور آشنایی با رویکرد شهرداری با شرکت در کلاس های آموزشی با نرم افزارهای مورد استفاده شده در شهرداری آشنا می شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد در خصوص استفاده شهروندان از من کارت تصریح کرد: در حال حاضر در حوزه من كارت با چالشي مواجه نيستيم و تاکنون بیش از دو ميليون شهروند از اين خدمت استفاده مي‌كنند.

وي در خصوص نارضايتي‌هاي اعلام شده در خصوص خدمات شهرداري مشهد گفت: بیشتر نارضایتی های موجود از شهرداری در حوزه فعالیت های برون سپاری شده است که این بخش باید توانمند شود.

برادران با اشاره به تعریف ISOیکی از اقدامات صورت گرفته به منظور ارتقاء سطح توانمندی بخش خصوصی است خاطر نشان کرد: در صورتی که بخش خصوصی به این ISO ها برسد شهرداری به منظور ادامه کار با این بخش قرارداد منعقد خواهد کرد./س  

برچسب ها: السیت ، فناوری ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.