دو مجموعه شعر از رودابه حمزه ای در واحد ادبیات كودك و نوجوان حوزه هنری و از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ می رسد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری حوزه هنری رودابه حمزه ای، شاعر كودك و نوجوان با اعلام این خبر و با تاكید بر این كه انتشارات سوره مهر به ویژه در انتشار آثار كودك و نوجوان برخوردی كارشناسانه دارد، گفت: پیشنهادم به دفتر ادبیات و كودك و نوجوان و انتشارات سوره مهر این است كه در انتخاب تصویرگران مجموعه های این پروژه ادبی نظر و سلیقه مولفان آثار را هم لحاظ كنند.
وی افزود: هر شاعر یا نویسنده ای می داند كه تصویرگری چه تصویرگرانی با فضای ذهنی و حال و هوای نوشته اش تناسب دارد؛ به همین دلیل دوست دارم تصویرگر كتاب هایم را خودم انتخاب كنم.
این شاعر در پایان گفت: هدف همه شاعران و نویسندگانی كه در این پروژه همكاری دارند، این است كه آثاری خلق و چاپ بشود كه از نظر كیفی در سطح بالایی باشد؛ از این رو گمان می كنم انتشار آثار این پروژه بزرگ ادبی بتواند خلاء موجود در زمینه شعر و داستان كودك را برطرف كند.
پروژه ادبی شعر و داستان كودك، با همكاری حدود 80 شاعر و نویسنده كه هر كدام قرار است 10 مجموعه شعر یا داستان را به نگارش درآورند، به همت دفتر ادبیات كودك و نوجوان حوزه هنری در حال انجام است و آثار این پروژه به زودی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر خواهد شد./م

برچسب ها: انتشار ، شعر ، طنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار