حوزه هنری استان مركزی، فراخوان چهارمین دوره جشنواره سراسری عكس «زمان» را اعلام كرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری حوزه هنری، جشنواره سراسری "عكس" «زمان» در 2 بخش انقلاب اسلامی در گذر زمان (انقلاب و تعمیق اعتقادات مردم، انقلاب، ولایت پذیری و ایثار، دستاورد های انقلاب، كار و سرمایه ایرانی) و نگاه آزاد و خلاق به مفهوم زمان برگزار می شود.

برای شركت در این "مسابقه " هر عكاس می تواند با حداكثر 10 قطعه تك عكس  و با فرمت JPG و 300dpi اندازه ضلع بزرگ 30 سانتی متر با تفكیك بخش های جشنواره در قالب CD یا DVD ذخیره و به همراه فایل مشخصات فردی به آدرس دبیرخانه ارسال نماید.
عكاسان می توانند در بخش "ب" در جهت كمك به ایده پردازی و اندیشه خود در راستای موضوع جشنواره از ابزار الكترونیكی بهره گیرند.
همچنین متولیان برگزاری جشنواره «زمان» حق استفاده از عكس های پذیرفته شده را با نام عكاس، برای خود محفوظ می دانند.
 گفتنی است تصمیم گیری در موارد پیش بینی نشده بر عهده دبیرخانه جشنواره خواهد بود.

لازم به ذكر است این جشنواره غیر رقابتی بوده و همچون سال های قبل تمام راه یافتگان به نمایشگاه، برندگان اصلی خواهند بود و به تمامی افرادی كه آثارشان در جشنواره پذیرفته شود بابت هر تك عكس، مبلغ صد هزار ریال پرداخت می شود.
به تمامی عكاسانی كه آثارشان به جشنواره راه یابد علاوه بر لوح تقدیر یك جلد كتاب جشنواره اهدا خواهد شد و در ایام جشنواره میهمان گرانتر از طلای جشنواره زمان خواهند بود و از برنامه های ویژه همچون مسابقات جشنواره در جشنواره، سفرهای عكاسی و بازدید از مناطق دیدنی استان مركزی با حضور اساتید عكاسی كشور بهره مند خواهند شد.
همزمان با افتتاح نمایشگاه، با حضور هنرمندان و اساتید میهمان در اراك و مركز چندین استان (خراسان جنوبی - بوشهر - قزوین - اصفهان - همدان و ...) و سایت های تخصصی آثار منتخب جهت بازدید عموم افتتاح می شود.
 دبیر جشنواره «زمان» حمیدرضا مجیدی و هیأت داوران آن شامل محمد مهدی رحیمیان، سیدعباس میرهاشمی و كریم ملك مدنی هستند.
آخرین مهلت ارسال آثار تا  10 شهریور ماه و انتخاب و اطلاع رسانی آثار 20 شهریور خواهد بود.
شایان ذكر است این جشنواره از 28 تا 30 شهریور ماه برگزار می شود.
علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره، اراك، خیابان قائم مقام، میدان ساعت، حوزه هنری استان مركزی، كدپستی: 3817713311 ارسال و یا با شماره های  2270919   -   09374696296و  تلفكس 2270918 تماس بگیرند./م
برچسب ها: هنرمند ، عکاس ، فراخوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار