مدیر دفتر حوزه هنری كاشان از آغاز پخش مجموعه تلویزیونی 'رهایی' ساخته كارگردان جوان كاشانی، از امشب 24 مرداد ماه از رسانه ملی خبر داد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمد قنبری' دیروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این مجموعه كه به كارگردانی 'محسن بخارایی' سال 1390 در كاشان تولید شده است همزمان با دهه پایانی ماه مبارك رمضان از شبكه چهار سیما میهمان خانه های مردم ایران خواهد بود.

وی افزود: این مجموعه دارای شاخص هایی مانند حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون، انتخاب صحنه های فیلم در كاشان برای نشان دادن ظرفیت های فنی و دانش هنری و نیز فعالیت جوانان هنرمند كاشانی در كنار نیروهای باتجربه است.

وی تاكید كرد: این مجموعه داستان زندگی سعید و نرگس، زوج جوانی است كه در حال تمرین تئاتری برای اجرای عمومی در عید سعید فطر هستند كه نرگس متوجه بارداری اش شده و برای اینكه اجرای تئاتر دچار اخلال نشود این موضوع را از همسرش پنهان می كند.

مدیر دفتر حوزه هنری كاشان تصریح كرد: در ادامه داستان این مجموعه، آزادی خواهر سعید از زندان، موجب پدید آمدن اتفاقاتی می شود كه زندگی سعید و نرگس را به هم می ریزد و موجب بدبینی و شك سعید به همسرش می شود.

قنبری خاطرنشان كرد: تمام فضای این مجموعه در ماه مبارك رمضان می‌گذرد و سعی شده بین ماهیت شب‌های قدر با نقطه عطف داستان و فضای محتوایی آن تناسب برقرار شود.

وی یادآور شد: 'مرتضی خرم دشتی' تهیه كنندگی و 'یكتا ناصر'، 'امیر محمد زند'، 'فریبا طالبی'، 'حسام منظور'، و 'شیرین صمدی' نیز بازیگری این مجموعه را بر عهده دارند.

تله فیلم 'حكمت'، مجموعه داستانی 'مدرسه ای برای فردا'، فیلم داستانی 'گنجینه' و نگارش چندین فیلمنامه تلویزیونی از دیگر فعالیت های محسن بخارایی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.