عزت و کرامت انسانها در تقرب جستن به درگاه الهی و اتصال به خداوند است و در شبهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان باید با دعا ، نماز و انس با قرآن به خدواند متصل شده و نزدیکتر شویم.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، حسین انواری، سرپرست این نهاد در جمع جوانان و نوجوانان تحت حمایت  این نهاد که در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) افطار را  میهمان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بودند،گفت: خدای متعال را شاکریم که در بزرگترین و مهم ترین شب ماه مبارک رمضان که شب بیست و سوم است درکنار مضجع پاک و مطهر امام راحل عظیم الشان هستیم و توفیق بزرگی است در شبی که درهای رحمت الهی باز است در این مکان مقدس که انسانهای مومن تشرف پیدا می کنند حضور پیدا کرده ایم.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود : جوانان و نوجوانان حاضر عزیزانی هستند که در زیر سایه انفاس قدسی حضرت امام راحل و هدایت مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )  به بهترین شکل در حال تحصیل هستند و با تحمل سختیهای موجود توانسته اند دانش و معرفت خود را افزایش دهند و  به ذخیره های ارزشمندی برای میهن سرافراز اسلامی تبدیل شوند.
حسین انواری تصریح کرد : اکنون تعداد 800 هزار جوان و نوجوان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) قرار دارند و تعداد 100 هزار نفر در دانشگاهها و مراکز حوزه های علمیه در حال تحصیل هستند و  با سعی و تلاش خود جهت رسیدن به آینده  مطلوبتربه تلاش شبانه روزی می پردازند.
وی در بخش دیگری از سخنانش ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی و تزکیه نفس برشمرده و افزود : تقوی الهی عبارت است از عمل به واجبات وترک گناهان و کسانی که تقوی الهی پیشه می کنند در واقع بستر خوشبختی و سعادتمندی خود را در دنیا و آخرت  فراهم می کنند و" تقوی" و" توکل" بر خدواند دو بال پرواز انسانها و خروج از بحرانهای زندگی است.
سرپرست کمیته امداد امام (ره) در پایان بار دیگر از جوانان و نوجوانان حاضر در این مراسم درخواست کرد تا با احترام به والدین و بزرگترها ، صدق زبان ، پاکی قلب و حفظ چشم وگوش خود از گناهان در مسیر الهی گام بردارند که در اینصورت و با توکل بر خدواند می توانند از تمام ظرفیتهای خود به بهترین شکل موجود استفاده کنند. /
برچسب ها: عزت ، کرامت ، انسان ، تقرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار