به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان معاون مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان گفت: توسعه دولت الكترونیك در حوزه های گوناگون به مشاركت بیشتر مدیران دستگاههای اجرایی و مردم منتهی می شود كه تحقق این مهم نتایج مفیدی به همراه دارد.
عباسی افزود: كاهش عوامل فساد در دستگاههای اجرایی مانند رشوه و رضایتمندی ارباب رجوع از ارائه نحوه مطلوب خدمات از مزیت های مهم خدمات دولت الكترونیك است.
وی دسترسی آسان و راحت مدیران دولتی به اطلاعات مورد نیاز را از دیگر ویژگی های بارز خدمات دولت الكترونیك در جامعه اعلام و تصریح کرد: خدمات دولت الكترونیك درتوسعه اجتماعی و اقتصادی بسیار مفید است وآگاهی متولیان از این موضوع در تسریع واگذاری خدمات بسیار سودمند است.
معاون مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان افزود: درحال حاضر مبنای فضای الكترونیكی كشور برون سپاری و ارائه خدمات به دفاتر پیشخوان است كه در این مسیر برخی دستگاهها اجرایی استان تعلل و كوتاهی می كنند.
عباسی خاطر نشان کرد: امسال 100 دفتر پیشخوان دراستان هدف
گذاری شده كه در حال حاضر 25 مورد آن راه اندازی شده است که در صورت مشاركت
دستگاههای عضو ستاد این میزان به بیش از 100 دفتر پیشخوان خدمات دولت الكترونیك
افزایش می یابد./س