امسال در هفته دولت دستگاه های اجرایی استان زنجان كه به رشد قابل توجهی در مقایسه با پارسال رسیده اند در قالب جشنواره شهید رجایی مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه آشنایی مردم از عملكرد دستگاه های اجرایی ضروری است گفت: آگاهی بخشی به مردم از اهداف عمده برپایی نمایشگاه دولت مهر در زنجان می باشد

عباسی ارائه خدمت به مردم را در گرو نظام مند سازی سیستم ادارات دانست وافزود: نظام مند سازی سیستم ادارات از محورهای اساسی دولت خدمتگزار برای ترغیب مدیران دستگاه های اجرایی برای رسیدن به مدیریت صحیح و قابل قبول و ارائه خدمت به مردم می باشد.

وی به فراهم بودن مقدمات برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم در زنجان و ارائه خدمات دولت در استان اشاره کرد وتصریح کرد: هفته دولت از دستگاه های برگزیده این استان با شاخص های كلی از قبیل توسعه دولت الكترونیك، خدمات رسانی به مردم و تكریم ارباب رجوع تقدیر خواهد شد.

این مقام مسئول قدردانی از برگزیدگان اصناف، كسبه و صاحبان حرف مختلف و هم چنین كاركنان فعال و نمونه زنجان را از دیگر بر نامه های پیش بینی شده این استان در گرامی داشت هفته دولت عنوان كرد./س

برچسب ها: تقدیر ، دستگاه ، اجرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.