ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد: روز جهانی قدس نویدبخش آزادسازی بیت‌المقدس و قدس شریف از نظام سلطه و استکبار جهانی است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانۀ سالگرد روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای، ضمن گرامیداشت این روز تاریخی اعلام می‌دارد: روز جهانی قدس امسال که همراه است با امواج خروشان بیداری اسلامی ملت‌های تحت ستم حکام دست‌نشاندۀ غربی، نویدبخش آزادسازی بیت‌المقدس و قدس شریف از نظام سلطه و استکبار جهانی است.
 
در ابتدای این اطلاعیه آمده است:
 
 "روز جهانی قدس"؛ به ابتکار حضرت امام خمینی«رحمة ا... علیه» به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اطلاق شد که امروزه به آرمانی مشترک و صدایی واحد در پیکرۀ جهان اسلام در مقابل کفر و ظلم و ستم نظام طاغوت بدل شده است. آرمانی مشترک و بزرگ به عظمت قبله‌ی اول مسلمین جهان و به بزرگی روح عبادت و بندگی که فریادگر مجاهدان فی‌سبیل‌الله در اقصی نقاط عالم است .فلسطین و قدس شریف امروز حقیقتی خاموش‌نشدنی و شعله‌ای فروزان در اتحاد و ایجاد وحدت و انسجام میان تمامی فرق و مذاهب اسلامی و تمامی آزادگان جهان است .
 
"روز قدس"؛ که به فرموده‌ی امام راحل عظیم‌الشأن روزی جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس و اسلام داشته باشد، بلکه روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و استکبار جهانی است، روزی است که باید مستضعفین جهان در برابر ابرقدرت‌های زورگوی عالم و حکام مستبد و دست‌نشاندۀ غرب، همراه و همگام با امواج خروشان بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان با هم متحد و مجهز شوند و بر هر آنچه کفر و استکبار و استعمار است بشورند.
 
آری! امروز دیگر قدس یک مسئله صرفاً عربی یا حتی اسلامی نیست بلکه؛ به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» مسئله‌ای جهانی، بین‌المللی و حقوق بشری است، حقوقی که توسط یک عده چکمه‌پوشِ دجالِ غاصب به دست تطاول دولتی جعلی و رژیمی منحوس قرار گرفته و مردم مظلوم آن فقط تنها به جرم آزادی و آزادگی و حریت در زیر چکمه‌های پولادین استکبار جهانی مورد ضربه‌های مهلک و جنون‌آمیز خشم و خشونت وترور جوخه‌های وحشت صهیونیست‌های سفاک قرار می‌گیرند.
 
در ادامه‌ی این اطلاعیه آمده است: اینک جهان اسلام و امت اسلامی در حالی به استقبال روز جهانی قدس می‌‌شتابند که از یک طرف فلسطینیان قهرمان و مظلوم همچنان در حلقه‌ی سخت‌ترین محاصره اشغالگران دژخیم صهیونیستی، اسیر توطئه‌های شوم و نقشه‌های پلید دولت جعلی ترور و وحشت صهیونیسم بین‌الملل قرارگرفته‌اند و از طرف دیگر امواج خروشان بیداری اسلامی است که تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی و همۀکاخ‌های فراعنۀ زمانه را درهم می‌شکند.
 
"قدس شریف"؛ دیگر فریاد خاموش و درگلوخفته ملت مبارز و قهرمان فلسطین نیست؛ بلکه به فریاد رسا و آشکار امت بزرگ اسلام بدل شده است که امروز پس از شصت سال از حنجرۀ جهان اسلام به گوش می‌رسد. امت بزرگ رسول‌الله در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در راهپیمایی عظیم و مردمی روز جهانی قدس می‌خروشد و طنین حقانیت تنیده‌شده در مظلومیت ملل مظلوم جهان  به‌ویژه قدس شریف فریاد می‌زنند.
 
"قدس شریف"؛ بزنگاهی در انتهای مظلومیتی است که حلقه وصل و اتحاد و انسجام کشورها و دولت‌های اسلامی در برابر دشمنان قسم‌خورده و مشترک خود بوده و به عنوان چراغ راهی در این مسیر به تلألو ایستاده است. به درستی که "قدس" امروز تاوان عدالتخواهی و حریت، آزادگی و ایستادگی خود و جهان اسلام را پس می‌دهد و به عنوان خط مقدم جبهه مبارزه جریان حق و عدالت با جریان باطل و ظلم در طول تاریخ معاصر است .
 
در پایان این اطلاعیه آمده است:  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امسال نیز در سی‌وسومین سالگرد روز جهانی قدس و در شصت‌وسومین سال اشغال رسمی خاک سرزمین پاک پیامبران الهی ضمن دعوت از ملت مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی و از کلیه آحاد و اقشار مختلف مردم اعلام می‌دارد: ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی همیشۀ تاریخ از انتفاضۀ مسجدالاقصی ومقاومت اسلامی ملت مبارز فلسطین و بیداری اسلامی حمایت همه‌جانبه نموده و تنها راه حل بحران خاورمیانه را حذف غدۀ سرطانی اسرائیل غاصب از منطقه، بازگشت تمامی آوارگان فلسطینی به سرزمین‌های ابایی و اجدادی خودشان و مراجعه به آرای عمومی و برگزاری همه‌پرسی از تمامی آوارگان وساکنان اصلی سرزمین فلسطین می‌داند.

"انتهاي پيام"/س3
برچسب ها: ستاد ، مرکزی ، انتفاضه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار