بركناري "بهمن دري" معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با توجه به آنكه تا به امروز دستوري از سوي وزير نرسيده ، تكذيب شد.

داريوش رضواني مشاور اجرايي معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر تكذيب شايعه بركناري "بهمن دري" از سمت معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، افزود: تا به امروز دستوري در جهت تغيير و تحول و بركناري معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از دفتر وزير به دست ما نرسيده است.
وي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه گويا در روزهاي اخير معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي كمتر از گذشته در دفتر خود ديده شده، گفت: ممكن است كه هر فردي به دليل كسالت چند روزي در دفتر كار خود حاضر نشود.
مشاور اجرايي معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اظهار داشت: اما غيبت چند روزه در دفتر كار به معناي بركناري از سمت نيست.
لازم به ذكر است، در روزهاي گذشته در قالب يادداشت و گزارش‌هاي متعدد شايعه‌اي مبني بر بركناري "بهمن دري" از سمت معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در برخي از خبرگزاري‌هاي معتبر منتشر و پراكنده شده بود./ي2
برچسب ها: بهمن دری ، برکناری ، تکذیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار