عضو کمیسیون احتماعی مجلس بر لزوم رفع كاستي‌هاي موجود در كشور با واقع‌بيني و پرهيز از شعارهاي هيجاني تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران محسن علیمردانی نماينده مردم طارم و زنجان در مجلس در نطق ميان‌دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۵ مرداد) گفت: مجلس نهم و سایرمسئولان نظام باید بدانند که تنها مسیر اعتلای ایران اسلامی و دستیابی به آرمان‌های اصیل انقلاب، پیروی عملی از ولایت فقیه به عنوان ستون و خیمه انقلاب و فصل‌الخطاب تصمیم‌گیری‌های کلان است.

وي در ادامه افزود: مردم مسلمان ایران باید با حضور در روز جهانی قدس همچون همیشه به مردم جهان نشان دهند که همواره مدافع حقوق مردم فلسطین هستند.

عليمرداني همچنين بیان کرد: خرد حاکم بر حکومت جمهوری اسلامی تلاش کرد بر مبنای عزت، حکمت و مصلحت تدبیر کرده و مشکلات را به صورت کارآمد از میان بردارد و سعی بر آن بوده عوامل پیش برنده از قبیل صداقت و درستی، تقویت اتحاد، به کار گماری نخبگان در مناصب مهم مدیریتی، جلوگیری از تحمیل سلایق باندی و گروهی، کاهش فقر و فساد و تبعیض در سرلوحه کاری مسئولان قرارگیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: برخی از دستاوردهای نظام آن چنان رفیع است که میتوان عنوان معجزه را برای آن به کار برد و پیروزی درجنگ تحمیلی و اثبات حقانیت نظام ایران اسلامی به جهان، تبدیل نظام اقتصادی آسیب‌دیده از جنگ به اقتصادی پویا و فعال، حذف وابستگی به کانون‌های قدرت بین‌المللی ازجمله این توفیقات بی‌بدیل است.

وی بیان کرد: نهادینه‌سازی نظام پویای سیاسی و افزایش مشارکت مردمی و استفاده از آرا و نظرات جامعه وجهه دیگری از بالندگی نظام اسلامی است که در بعد بین‌المللی با حمایت از ملتهای تحت ستم و مقابله با زیاد‌خواهی قدرت‌های استکباری به منصه ظهور رسیده است.

علیمردانی تصریح کرد: با عنایت خداوند و همت مضاعف و تلاش جهادی ملت فهیم مشکلات مرتفع‌شده و ایرانی مقتدر در معادلات بین‌المللی مطرح شده که با استفاده تکنولوژی هسته‌ای و علوم فضایی، فناوری‌های نانو و دانش سلول‌های بنیادی، فتنه‌های داخلی و توطئه‌های خارجی را کم اثر کرده زیرا ایرانی جدید با افقی روشن و به عنوان قدرت اول منطقه الهام‌بخش در جهان اسلام و با تعاملات مناسب در روابط بین‌الملل در حال ظهور است.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: برخی کاستی‌ها بر پیکره این مرز و بوم خودنمایی می‌کند که زیبنده ملت فهیم ایران نیست و در برخورد بااین مسائل باید واقع‌بین بود و به دور از شعارهای هیجانی احساسی به دنبال راه‌حل‌های لازم رفت.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: علیمردانی ، مجلس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار