به
گزارش
گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از سازمان بازرسی شهرداری تهران ،
رضا عبدلی مدیر سامانه 137 با اعلام این خبر گفت: آمار تماس های شهروندان
با سامانه 137 از ابتدای راه اندازی این سامانه تاکنون روند رو به رشدی
داشته و این نشان از مشارکت پذیری بالای شهروندان در مدیریت کلان شهر تهران
است.
وی عنوان کرد: تاسیس سامانه 137 شعار مشارکت شهروندی در اداره
امور شهر را در جامعه اسلامی محقق نموده به نحوی که در حال حاضر در شبانه
روز بیش از 9 هزارو 500 نفر از شهروندان از نقاط مختلف شهر در رابطه با
موضوعات و نیازهای محله خود با 137 تماس می گیرند .
مدیر سامانه 137
گفت: با این حجم تماس و با این گستردگی فعالیت جهت خدمت رسانی بهینه به
شهروندان، نیاز به همکاری و اقدام به موقع، صحیح و با دقت کلیه واحدهای
اجرایی است.
عبدلی افزود: سامانه 137 جهت تحقق اهدافی نظیر کاهش
سفرهای درون شهری، کاهش هزینه ها، تقویت حس مشارکت پذیری شهروندان در
مدیریت شهری به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی، عدالت محوری با سیستمی
شدن روند اجرای امور و کاهش فساد اداری در سال 1384 به عنوان شیوه ای نوین
در عرصه خدمت رسانی متکی بر سه اصل سرعت، دقت و صحت تاسیس شد.
سامانه
137 به عنوان درگاه ورودی، درخواستها و پیامهای شهروندان را دریافت و به
واحدهای اجرایی ابلاغ می کند و پیگیری انجام امور محوله از جمله وظایف اصلی
این سامانه است./ف