سرپرست نمايندگي وزارت امورخارجه در منطقه آزاد قشم از اهميت معرفي پتانسيل و توانمندي هاي سرمايه گذاري در منطقه آزاد قشم از طريق تعامل با اين نمايندگي خبرداد

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندر عباس سعيد شعبان با بيان اين مطلب افزود: توسعه و تقويت روابط اقتصادي منطقه آزاد قشم با اكثر كشورهاي خارجي از اهداف مهم نمايندگي وزارت خارجه در قشم محسوب مي شود و اين هدف با جديت از سوي اين نمايندگي دنبال مي شود.

وي گفت: صدور ويزاي 15 روزه به محض ورود اتباع اكثر كشورهاي جهان به جز 10 كشور در منطقه آزاد قشم و تمديد آن تا يك ماه از هدف مهم اين نمايندگي باهدف جذب سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف صنعتي و گردشگري منطقه آزاد قشم مي باشد.

به گفته سرپرست نمايندگي وزارت امورخارجه در قشم، تعامل مسوولان سازمان منطقه آزاد با اين نمايندگي جهت معرفي هرچه بهتر قشم به جهان خارج و جذب بيشتر سرمايه گذار در اين منطقه، بسيار حائز اهميت است.

وي، فراهم كردن شرايط جذب سرمايه گذار و گردشگر خارجي در قشم را نيزبسيار مهم ارزيابي و تصريح كرد: تا زمانيكه تسهيلات ويژه و انگيزه قوي براي جذب فعالان عرصه سرمايه گذاري و گردشگر خارجي در قشم فراهم نشود، به حضور فعال و مثبت آنان نمي توان اميدوار بود.

شعبان اظهار داشت: نمايندگي وزارت خارجه آماده است شرايط برقراري ارتباط سازمان منطقه آزاد قشم با فعالان اقتصادي كشورهاي مورد نظر خود را نيز در عرصه هاي مختلف سرمايه گذاري در اين منطقه فراهم كند.

وي در پايان گفت: خوشبختانه طي فعاليت چند ماهه خود در اين نمايندگي موفق به فراهم نمودن بستر حضور كشور پاكستان جهت فعاليت در عرصه اقتصادي قشم شده كه مذاكرات مربوط به آن در حال انجام است./س

برچسب ها: پتانسیل ، جهان ، قشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.