بدون به هم ریختگی، خرابی و شلوغی تنوعی در فضای خانه ایجاد كنید.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران نه لازم باشد پول زیادی خرج كنید و نه خرابی و  به هم ریختگی را تحمل كنید. شما به راحتی و در كمتر از یك ساعت می‌توانید اتاق‌تان را دگرگون كنید. باورتان نمی‌شود؛ كافی است نگاهی به این صفحه‌ها بیندازید تا بفهمید كه می‌توانید با هزینه‌ای كمتر از 50 هزار تومان جلوه‌ای تازه و خاص به اتاق‌تان بدهید، البته اگر هم خوش‌تان نیامد می‌توانید به راحتی و بعد از مدت كوتاهی دوباره اتاق را مثل روز اول كنید.

در جهان برچسب‌های دكوراتیو دیواری به 2 دسته تقسیم می‌شوند یا به‌صورت مولتی‌كالر هستند، یعنی برچسب دیواری اول چاپ می‌شود و بعد شكل برش می‌خورد و از درون آن بیرون می‌آید، و دسته دوم این برچسب‌ها مدل‌های سایه‌ای هستند كه در ایران تولید می‌شوند، در این دسته برچسب‌های ثابتی وجود دارند كه شكل خواسته شده برش می‌خورد و از درون آن بیرون می‌آید به همین دلیل مشتری می‌تواند هم طرح و هم رنگ، هم جهت و...آن را خودش انتخاب كند تا بتواند با دكوراسیون و رنگ‌بندی منزلش هماهنگ شود.


استیكرها فقط برای اتاق پذیرایی یا نشیمن نیستند؛ شما می‌توانید با انتخاب طرحی ملایم، ‌اتاق خواب‌تان را نیز كاملا متفاوت از قبل كنید فقط كافی است با توجه به رنگ یكی از اجزای اتاق مثلا روتختی، استیكر خود را انتخاب كنید.

شما خودتان می‌توانید با توجه به رنگ دیوار یا دكوراسیون منزل‌تان رنگ برچسب یا استیكر را انتخاب كرده و البته غیراز رنگ می‌توانید با توجه به متراژ دیوار اندازه طرح را نیز انتخاب كنید.


اگر استیكرها و برچسب‌های بزرگ را چندان نمی‌پسندید می‌توانید استیكرهای كوچك را امتحان كنید، مثلا استیكرهایی برای اطراف كلیدهای برق كه در انواع مختلفی از گل وبته گرفته تا حیوانات مختلف وجود دارند

این استیكر‌ها به راحتی قابل شست‌وشو هستند؛ تا جایی كه شما می‌توانید حتی به دیوارها یا كف حمام‌تان نیز برچسب مورد علاقه‌تان را بچسبانید در واقع این برچسب‌ها به راحتی روی كاشی‌های دیواری یا زمینی چسبانده می‌شوند و كاملا ضد‌آب هستند.

جنس برچسب‌ها چیست؟

برچسب‌ها 3 جنس متفاوت دارند یا از جنس كاغذ هستند كه روی خود آن‌ها چسب وجود دارد و در بیشتر موارد مشتری خودش می‌تواند با چند راهنمایی ساده آن‌ها را بچسباند،  دسته‌ای دیگر از برچسب‌ها هم از جنس جیر هستند كه طرح كاملا مشخصی دارند؛ برش می‌خورد، پشت آن‌ها چسب زده می‌شود و بعد به دیوار می‌چسبانند. دسته دیگرهم برچسب‌هایی از جنس چوب هستند.

با بخارشو جدا كنید


چه كاغذدیواری و چه استیكر باید با بخارشو از سطح دیوار كنده شود، البته در بعضی از دیوارها كه رنگ روغن مرغوب دارند با سشوار هم كنده می‌شوند ولی بهترین روش برای این‌كه دیوار صدمه نبیند، استفاده از بخارشو است اما باید بگوییم هرچه‌قدر سطحی كه استیكر چسبانده شده صیقلی‌تر و روغنی‌تر باشد، استیكر راحت‌تر كنده می‌شود ولی هرچه‌قدر كاغذی و ناهموارتر باشد هنگام كندن استیكر مشكل بیشتر خواهد بود.

قیمت این برچسب‌ها چگونه است؟


قیمت این برچسب‌ها برحسب ابعاد كار است، برچسب‌های كاغذی120 سانتی‌متر قیمتی برابر با 30 هزارتومان دارد و ابعاد 130 سانتی‌متر تا 170 سانتی‌متر قیمتی برابر با 40 هزارتومان دارد. ولی برچسب‌های چوبی براساس اندازه‌ای كه دارند از 50 تا 70 هزارتومان قیمت دارند.

انتخاب رنگی متناسب با دیوار پس زمینه برای استیكرها بسیار مهم است، مثلا اگر به‌دنبال طرح‌های خیلی ملایم هستید، می‌توانید رنگ استیكر را یك درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ دیوار پس زمینه‌تان انتخاب كنید، در این‌صورت طرحی ملایم زینت بخش اتاق می‌شود بدون این‌كه زود از آن خسته شوید.

آیا بعد از كنده‌شدن جای برچسب‌ها باقی می‌ماند؟


حتی اگرتابلویی برای مدتی روی دیوار باشد، جای آن باقی می‌ماند.این استیكرها با چسب به دیوار می‌چسبند و حلال چسب، الكل است، بنابراین بعد از جدا كردن استیكر اگر كمی رد چسب یا لكه‌ای روی دیوار باقی بماند می‌توانید با كمی الكل آن را از روی دیوار پاك كنید.

 

برچسب ها: پول ، دکور ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار