نماینده مردم بابل در مجلس خواستار ایجاد صنایع زودبازده و اثرگذار در این شهرستان برای افزایش آمار اشتغال شد.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران  ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بابل، خبرنگاران را در ایجاد امنیت و نا امنی جامعه بسیار پررنگ و بی‌بدیل برشمرد و افزود: انعکاس یک خبر به شکل مطلوب زمینه ایجاد آرامش شهروندان و انعکاس خبر استرس‌زا سبب ناامنی و برهم زدن چهره شهر می‌شود.

وی افزود: شهرستان بابل دارای ظرفیت بسیار بالایی است که رویکرد حمایتی مسئولان در بخش سرمایه‌گذاری‌های زراعی، باغی، دامی و صنعت را می‌طلبد.

ناصری با بیان اینکه اصول و ارزش‌ها، منافع، رفاه، عزت و سربلندی مردم اصل و اساس کار نماینده بوده و در دفاع از دین و دنیای مردم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تصریح کرد: مسئله گاز رسانی، توجه به مشکل راههای شهری و روستایی از جمله جاده شهید صالحی و گنج‌افروز، ارتقای دانشگاهها و بحث توریست درمانی به شدت پیگیر بوده و برای رفع این مشکلات با تمام توان اقدام خواهیم کرد.

فرهاد عسکری شهردار بابل هم گفت کار خبرنگاران همراه با بالندگی بوده و خبرنگاران به دور از هر گونه سلایق جناحی و شخصی می توانند نقش موثری در رشد، پیشرفت و روشنگری جامعه ایفا کنند.

وی ادامه داد: روز خبرنگار یادآور مجاهدت‌هایی بوده که مردان و زنانی با هدف روایت حقیقت، وجود خود را چراغ راه جامعه قرار داده و جامعه را به سوی عمران و آبادانی سوق می‌دهند.

شهردار بابل تصریح کرد: اگر از دریچه روانشناسی به این حرفه بنگریم نقش خبرنگار در ایجاد آرامش، نا امنی و اضطراب جامعه نمایان می شود چرا که با بیان یک خبر صحیح می تواند ایجاد آرامش کرده و از منظر دیگر با انعکاس خبری دور از واقعیت می تواند ایجاد تنش کند./س

برچسب ها: ایجاد ، صنایع ، بابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.