برنامه «آخرين منجي» براي آشناسازي مخاطبان انگليسي زبان با بحث غيبت امام زمان عجل الله تعالي فرجه و فرهنگ انتظار، از كانال نداي اسلام پخش مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومي راديو معارف، فرهنگ انتظار و مهدویت اقیانوس بی‌کرانی است که هر معتقد به امام زمان عجل الله تعالي فرجه در حد بینش و دانش و تحقیقی که کرده از آن برداشت مي‌کند؛ نگرشی درست به ظهور منجی موعود از سلاله پاک پیامبر اسلام صلي الله عليه و آله و درک صحیح از معیار‌ها، ارزش‌ها و مسئولیت‌ها و احیای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح خود و جامعه است؛ رابطه‌اي قوی و پایدار بر اساس رابطه ولایی، بین انسان و امام عصر(عج) ایجاد مي‌کند. در اين راستا كانال نداي اسلام راديو معارف براي آشناسازي مخاطبان انگليسي زبان با بحث غيبت امام زمان عجل الله تعالي فرجه و فرهنگ انتظار، برنامه «آخرين منجي The Last Saviour » را پخش مي‌كند.
در اين برنامه محورهايي چون غيبت امام زمان عجل الله تعالي فرجه، اهميت نقش علما در زمان غيبت كبري، تلاش‌هاي علمي فقها در زمان غيبت و ... توسط كارشناسان برنامه حجت الاسلام اسامه عبدالغني و راضيه بتول نجفي از مبلغان حوزوي بررسي مي‌شود.
برنامه «آخرين منجي» به تهيه كنندگي و سردبيري ليلي حبيبي راد و گويندگي علي قنواتي، جمعه 27 مرداد 91 ساعت 8:45 از كانال نداي اسلام راديو معارف پخش خواهد شد.
خاطرنشان مي‌شود برنامه‌هاي كانال نداي اسلام علاوه بر پخش از طريق گيرنده هاي ديجيتال خانگي(ست تاپ باكس)، از طريق پايگاه اطلاع رساني اين كانال به نشاني  www.coiradio.comو از طريق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فركانس 12.437 گيكاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ريت) 27500 افقي پخش مي‌شود.
برچسب ها: معارف ، رادیو ، مهدویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار