یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آمريكا و دولت های مرتجع عربی تنها به منافع خصمانه خود در منطقه مي‌انديشند و با بر هم زدن آرامش ديگر كشورها سعي دارند جایگاه خود را در منطقه تثبیت کنند.

ابوتراب عليرضايي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شكست‌ سیاست‌هاي غرب و دولت‌های مرتجع عربی در قبال سوريه گفت: دولتمردان غربی به دلیل شکست های پی در پی در منطقه به دنبال سناريويي جديد بوده و بواسطه مزدوران دست نشانده خود در منطقه اهداف شوم خود را دنبال  کرده و از کشورهای مرتجع عربی به عنوان پايگاه های تروريستي عليه سوريه استفاده مي كننداما تمام این سیاست های پلید با شکست روبرو خواهد شد.

وی ادامه داد: امریکا و غرب سعی دارند با فشارهاي رسانه‌اي و تبليغات منفي عليه سوريه منطقه را متشنج کرده و با ابزار جنگ نرم نا آرامی ها در خاورمیانه را تشدید کنند.

علیرضایی در ادامه با تاكيد بر اين موضوع كه رژیم آل سعود نيز در اين پروژه از هيچ عمل غيرانساني فروگذار نبوده و تمام توان خود را براي ضربه زدن به سوریه به كار گرفته افزود: آل‌سعود با همه توان خود هزينه‌هاي گزاف استخدام مزدوران را مي‌پردازد تا آرامش به سوريه برنگردد و با این اعمال ضد حقوق بشری خود به برده‌اي مطيع برای اجرای سياست‌هاي مداخله جویانه آمريكا و غرب تبديل شده است.

اين كارشناس سياست‌ خارجي در پايان خاطرنشان كرد: آمريكا و دولت های مرتجع منطقه تنها به منافع خصمانه خود در منطقه مي‌انديشند و با بر هم زدن آرامش ديگر كشورها سعي دارند جایگاه خود را در منطقه تثبیت کنند.

انتهاي پيام/ر

 

برچسب ها: علیرضایی ، غربی ، عربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار