تمرین امروز عصر استقلال پس از صحبت های فنی امیر قلعه نوعی برای بازیکنان که 15 دقیقه به طول انجامید ساعت 19 با دویدن دور زمین آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر حسین صادقی مدافع استقلال قبل از اغاز تمرین آبی پوشان شاهد بازی پسر 4 ساله اش در کلاس فوتبال استقلال بود و تجربیات خود را به امیر مهدی انتقال می داد.
* در حدود 50 هوادار از نزدیک تمرین را از ابتدا نظارگر بودند ، تعدادی از هواداران یک پرچم بزرگ ابی که شعار استقلال عشق بلوار فردوس روی ان منقش شده بود را روی نرده های کنار زمین تمرین آبی پوشان نصب کرده بودند.
*پور حیدری و شاهرخ بیانی دو عضو کمیته فنی تیم استقلال به همراه دکتر نوروزی پزشک تیم وارد محل تمرین شدند و نظارگر تمرین 18 بازیکن و 3 دروازه بان ابی پوش شدند.
* جانواریو از ابتدای تمرین حرکات کششی را انجام داد و پس از آن در گوشه ای از زمین شاهد تمرین هم تیمی های خود شد تا از کادر فنی اجازه گرفت و رفت.
*سیاوش اکبرپور پس از نرم دویدن نزد پزشکان رفت و نوروزی پزشک تیم معایناتی روی پای او انجام داد و سپس به رختکن رفت ، مثل اینکه به غیر از میداودی مصدومان استقلال در حال افزایش است.
* آرش برهانی مدت زیادی از زمان تمرین را به صحبت کردن با قلعه نوعی سپری کرد.
* قلعه نوعی ساکت تر از سایر روزهای تمرین ابی پوشان بود و پس از صحبت کردن در چند نوبت با بازیکنان و کادر فنی ساعت 20 محل تمرین را ترک کرد.
* به خاطر صرف افطاری در کمپ استقلال تمرین زودتر از روزهای دیگر به پایان رسید./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار