آیت الله سید محمد باقر شیرازی از مراجع عظام تقلید از اقشار مختلف مردم برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس آیت الله سید محمد باقر شیرازی گفت: این روز تنها به فلسطین اختصاص ندارد بلکه نماد ظلم ستیزی درهمه جهان است و شرکت در راهپیمایی آن یک وظیفه اللهی است.
این مرجع تقلید در بیانیه خود به همین مناسبت افزود: آنچه امروز ازناحیه برخی از ظالمین مانند اسرائیل نسبت به قدس و مسجد الاقصی به عنوان اولین قبله مسلمانان و مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین صورت می گیرد یکی از مصادیق بارز ظلم در حد اعلی است.
وی بیان کرد: این رژیم علاوه برغصب خانه ها و اموال و آواره کردن هزاران خانواده فلسطینی از خانه و کاشانه خود و اسکان ایشان در اردوگاه ها، هر روز به عناوین مختلف با بمب ها ، تانک و سلاح های مختلف، تعداد زیادی از این مردم مظلوم و بی پناه را کشته و یا محروج می کند آنهم با صحنه هایی که دل هر انسانی را به درد می آورد.
آیت الله شیرازی افزود: بدیهی است امروز که رژیم اشغالگر قدس و ایادی آن به عنوان نشان بارزی از ظلم نه تنها در فلسطین بلکه در سراسرعالم از سوی همه بشریت شناخته شده اند، برائت جستن از این حکومت خبیث و ظالم در واقع یک وظیفه الهی و معنای عملی دفاع از مظلوم است و لذا باید گفت، روز قدس روز دفاع از مظلوم و ایستادگی دربرابرهر ظلمی است.
این مرجع تقلید درادامه این بیانیه ، شرکت در راهپیمایی روز قدس را مکمل عبادات روزه داران دانسته و ازهمگان خواسته است که با شرکت باشکوه در این مراسم، برائت عملی خود را ازهرگونه ظلمی به منصه ظهور رسانند و نقشه های شوم دشمنان اسلام و بشریت را نقش بر آب سازند. /س


برچسب ها: دعوت ، شیرازی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.