مدیر اجرایی غرفه مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه در نمایشگاه قرآن با اشاره به ارائه بیش از 60 عنوان کتاب از عرضه نرم افزار پاسخ خبر داد.

حجت الاسلام محمد علی حبیب زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: نرم افزار پاسخ حاوی 8 هزار سوال با 13 موضوع از جمله آثار جدید مرکز است که در نمایشگاه بین المللی قرآن ارائه شده است.

وی با معرفی تعدادی از موضوعات این نرم افزار پرسش و پاسخ گفت: علوم و معارف قرآن، کلام، حدیث، دین پژوهی، ادیان و مذاهب، سیره، اخلاق، تربیت، مشاوره، فقه وعرفان از جمله موضوعات ارائه شده در نرم افزار پاسخ است.

حجت الاسلام حبیب زاده پیرامون جمع آوری سوالات این نرم افزار گفت: سوالات رسیده از طریق پستی، اینترنتی و تلفنی گزینش شده و در محورهای فوق در قالب نرم افزار پرسش و پاسخ تهیه شده است.

وی با بیان اینکه مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه تاکنون 104 گفتمان دینی برگزار کرده افزود: این گفتمان ها در مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه در قم و شهرستان های کشور برگزار شده اند.

* ارائه 3 عنوان کتاب جدید در نمایشگاه قرآن

حجت الاسلام حبیب زاده گفت: خاتمیت، عدل و حکمت و سنگسار از جمله آثار جدید ارائه شده مرکز در نمایشگاه قرآن امسال است.

وزیر اجرایی مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه با اشاره به برنامه مشاوره این مرکز در نمایشگاه گفت: این مشاوره ها در زمینه های مختلف اعم از شبهات قرآنی و مسائل مورد نیاز مخاطبان به بازدیدکنندگان متقاضی ارائه می شود.

حجت الاسلام حبیب زاده ادامه داد: 5 هزار سوال از سوالات اینترنتی به همراه پاسخ آنها در این سایت موجود است که علاقه مندان با مراجعه به آن می تواند نسبت به رفع سوال و یا شبهه خود اقدام کنند./ف

برچسب ها: نرم افزار ، سوال ، جواب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار