دستگاه‌های هوشمند و تمام‌اتوماتیک الکتروریسی با قیمت پائین‌تر از مشابه خارجی در زنجان ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان  مدیرعامل شرکت تعاونی دانش بنیان نانو ساختار آرین زنجان گفت:هدف اصلی طراحی و ساخت دستگاه‌های هوشمند و تمام‌اتوماتیک الکتروریسی و الکترواسپری برای تولید دسته وسیعی از نانو ذرات و نانو الیاف پلیمری، سرامیکی، فلزی و کامپوزیتی در مقیاس‌های آزمایشگاهی، نیمه‌صنعتی و صنعتی است.

محمدی به دلایل محبوبیت محصولات این مجموعه دانش‌بنیان در بین محققین دانشگاهی و متخصصان صنایع مختلف کشور اشاره کرد و افزود: انعطاف در طراحی، سهولت در به‌ کارگیری، وسعت تجهیزات جانبی ارائه‌ شده، کنترل بسیار دقیق به‌ همراه دامنه بالای تغییرات در نظر گرفته‌ شده برای پارامترهای الکتروریسی و امکان اعمال تغییرات مختلف در شرایط عملیاتی، فرآیندی و محیطی بر اساس نیاز کاربر، منجر به محبوبیت بالای محصولات این مجموعه دانش‌بنیان در بین محققین دانشگاهی و متخصصان صنایع مختلف در کشور و منطقه شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای این فناوری تصریح کرد: این مجموعه دانش‌بنیان با ارائه دسته وسیعی از دستگاه‌های هوشمند و تمام‌اتوماتیک الکتروریسی برای تولید انواع نانو ذرات و نانو الیاف و ارائه انواع محصولات متشکل از نانو الیاف، تجربه شیرین فعالیت‌های علمی و عملی در حوزه فناوری نانو را برای متخصصان و کارشناسان دانشگاهی و صنعتی فراهم آورده و بستر لازم برای شکوفایی خلاقیت‌ها و ارائه ابداعات و ابتکارات جدید در عرصه فناوری نانو را برای علاقه‌مندان در سطوح مختلف ایجاد کرده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی دانش بنیان نانو ساختار آرین زنجان ادامه داد: این مجموعه با تولید این دسته از تجهیزات و محصولات، رویای به‌ کارگیری فناوری نانو را برای بشریت به یک واقعیت انکارناپذیر تبدیل کرده است.

محمدی حوزه کاربردی نانو الیاف را وسیع دانست و تاکید کرد: امروزه نانو الیاف به‌ واسطه تخلخل بسیار بالا، سبکی و سطح ویژه فوق‌العاده بالا در حوزه‌های مختلف بویژه حوزه‌های پزشکی، دارویی و بهداشتی، صنعتی کاربرد دارند.

وی خاطرنشان کرد: قبلاً نانو الیاف و روش‌های تولید آنها در مقیاس تجاری در اختیار کشورهای محدودی از جمله آمریکا، ژاپن و برخی از کشورهای اروپایی بود./س

برچسب ها: ساخت ، دستگاه ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.