بازيگر نقش مجيد در مجموعه قصه هاي مجيد گفت: به اميد گرفتن هديه از فرشته ها روزه گرفتن را آغاز كردم.

مهدي باقربيگي بازيگر نقش مجيد در سريال قصه هاي مجيد به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: از كودكي علاقه بسياري به بيداري در سحرهاي ماه رمضان و خوردن سحري در كنار خانواده ام داشتم.
وي افزود: در اولين سال آغاز روزه گرفتن تا نيمه هاي روزه از خوردن و آشاميدن صرفه نظر مي‌كردم و مدام از سوي خانواده ام براي گرفتن روزه كله گنجشكي مورد تشويق قرار مي‌گرفتم و هداياي بسياري دريافت مي كردم.
باقربيگي اظهار داشت: آن روزها در اصفهان پدرها و مادرها در تشويق فرزندانشان براي روزه گرفتن قصه دريافت جايزه از فرشته ها را براي آن ها روايت مي كردند.
وي بيان كرد:در دوران كودكيم در اصفهان بچه ها هر روز كه روزه مي‌گرفتند يك تكه نخ را كنار مي‌گذاشتند و به هم گره مي‌زدند و در آخرين روز ماه مبارك رمضان آن نخ هاي گره خورده را به اميد گرفتن جايزه از فرشته ها به پشت بام خانه شان پرتاب مي كردند و من نيز به اين اميد روزه گرفتن را آغاز كردم همچنين بازي در سريال هاي در مسير زاينده رود و بگو كه هستم از ديگر خاطرات شيرين و فراموش نشدني من در ماه رمضان است.
گفتني است، مهدي باقربيگي هم اكنون تله فيلم صابر به كارگرداني جهانبخش سلطاني را آماده پخش دارد اما در اين تله فيلم در نقش مهدي كاراكتر متفاوتي را به مخاطبان ارائه خواهد داد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار