فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی آزادی قدس را یک آرمان الهی و تکلیف شرعی دانست که در گذر زمان کهنه نخواهد شد، افزود: با استمرار این حرکت، ضرب آهنگ مرگ رژیم صهیونیستی روز به روز کوبنده تر و ویران تر از گذشته نواخته می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ، سردار حسینعلی یوسفعلیزاده، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی امروز(۲۶ مرداد) در مراسم تجلیل از آزدگان سپاه که در محل نمازخانه ستاد سپاه استان برگزار شد، با بیان اینکه هر چه داریم از قرآن و معارف ارزشمند آن است، گفت: باید از محضر قرآن فیض ببریم، چرا که علم اول و آخر در قرآن است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیداری که با آزادگان کشور داشتند، آن ها را به گنج گرانبهایی تشبیه کردند که محصول رنج، مشقت و گرفتاری در چنگال دشمنان بودند.

سردار یوسفعلیزاده افزود: سند ارزشمند و ماندگار وجود آزادگان نیز محصولی از قرآن، معنویت و اعتقاد به خدا است، همانگونه که شهدا محصول اعتقاد به خدا هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید جایگاه آزادگان را همانند مقام شهدا ارج بگذاریم، بیان داشت: باید در مورد خاطرات و رشادت های دوران اسارت آن ها سندهای ماندگاری همچون فیلم و کتاب تهیه شود.

سردار یوسفعلیزاده تصریح کرد: نسل امروز و آینده انقلاب باید بداند که پشتوانه و عزت ایران اسلامی از کجا کسب شده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی انقلاب اسلامی ایران را انقلاب ارزش ها دانست و اظهارداشت: آزادگان میهن مصداق بارز این جمله امام راحل هستند که فرمودند" اگر دشمنان ما را تحریم کنند، چه باک که ما فرزند رمضان هستیم".

سردار یوسفعلیزاده افزود: ملت ایران در شرایط سخت اقتصادی و تحریم دشمنان باید آزادگان را الگوی زندگی خود قرار دهند.

وی امام راحل را احیاگر اسلام و مسلمین و حتی مستضعفین غیر مسلمان در عصر حاضر خواند و بیان داشت: کشاندن مسئله قدس از دیپلماسی بی حاصل سیاسی استکبار به جهان اسلام، سند زنده و بارز این امر است.

سردار یوسفعلیزاده با اشاره به اینکه نقطه کانونی نظام سلطه و استکبار جهانی علی رقم ایجاد فشارها و تهدیدها در منطقه سوریه و خاورمیانه و ایران، بدست آوردن قدس شریف و سرزمین فلطسین است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه راه امام راحل، پرچم عزت و آزادی قدس را بدون توجه به همه این تلاش ها به دوش می کشد و ملت ایران با پیروری از ولی امر مسلمین، خواب راحت ابر قدرت ها را به هم ریخته است.

وی اضافه کرد: روز قدس، روزی است که همه ملت های آزادی خواه و مسلمان جهان با حضور پر شور خود در عرصه اجتماعی حاضر و فریاد رهایی قدس و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را سر می دهند.

سردار یوسفعلیزاده افزود: هر سال که گذشته این راه پر رنگ تر و توفنده تر شده و امروز آرمان آزادی قدس مرزهای کشورهای اسلامی را درنوردیده و به عرصه جهانی کشیده شده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه در ایران اسلامی این حرکت سال به سال ارزشمند تر از گذشته در حال پیگیری بوده که این امر نیز ریشه در قرآن دارد، خاطرنشان کرد: چرا که نقاط کلیدی حرکت ما جز بر مبنای قرآن و اسلام نیست.

سردار یوسفعلیزاده با اشاره به اینکه این منطق دین خدا است که قدس شریف زیر بار ظلم و ستم نباشد، افزود: اگر فریاد دادرسی مردم مظلوم فلسطین را اجابت نکنیم، مسلمان نیستیم.

وی آزادی قدس را یک آرمان الهی و تکلیف شرعی دانست که در گذر زمان کهنه نخواهد شد، اذعان داشت: با استمرار این حرکت، ضرب آهنگ مرگ رژیم صهیونیستی روز به روز کوبنده تر و ویران تر از گذشته نواخته می شود.

گفتنی است، در این مراسم از چند تن از آزادگان سپاه استان با اهدا لوح و هدایایی تقدیر و تجلیل شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.