روز قدس امسال با توجه به بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه شاهد نابودي رژيم صهيونيستي خواهيم بود.

جمال شورجه كارگردان با اشاره به اهميت روز قدس در گفتگو به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: روز قدس را امام راحل بنيانگذاري كردند و آخرين جمعه ماه مبارك رمضان روز قدس و همبستگي است.
وي افزود: روز قدس روز سرنوشت سازي براي اسلام و نيز عاملي در جهت سرنگوني رژيم صهيونيست است.
شورجه ادامه داد: هر ساله رژيم صهيونيستي با ترفند به دنبال كمرنگ كردن راه پيمايي مردم در روز قدس است.
اين كارگردان اظهار داشت: با توجه به خيزشهاي مردم در كشورهاي اسلامي مردم مسلمان خواهان نابودي رژيم صهيونيستي اين غده سرطاني هستند.

*جهان اسلام عليه صهيونيست قيام كرد
وي با اشاره به قيام مردم عليه رژيم صهيونيستي تصريح كرد: خوشبختانه مردم جهان اسلام به خوبي عليه صهيونيست قيام كردند و بدست آوردن اسلام و استقلال مصر نيز نمونه بارز اين فريادها است.
شورجه ابراز داشت: اين كشورها با اهدا كردن شهداي بسياري توانستند حق خود را بگيرند و با وجود فعاليت هاي شيطاني اسرائيل و آمريكا اين مردم پيروز شدند.
وي با اشاره به روز قدس افزود: هر ساله مردم در روز قدس خود به ميادين و خيابان ها آمده تا حق خود را بگيرند كه نمونه آن قيام ها و فريادهاي مردم بحرين است.

*روز قدس روز حمايت از مظلومين است
اين كارگردان با اشاره به حمايت مردم مسلمان از يكديگر در روز قدس اظهار داشت: روز قدس به دنبال حمايت مردم مظلوم و مسلمان جهان همه مان به خيابان ها مي رويم تا با يكپارچگي خود مشت محكمي بر دهان اسرائيل و آمريكا بزنيم.
وي ادامه داد: حدود 30 سال از راهپيمايي مردم ايران در روز قدس مي‌گذرد و هميشه و هر ساله با شكوه تر از سال گذشته مردم فرياد و اعتراض خود را اعلام كرده اند.
شورجه افزود: اميدوارم روز قدس امسال با توجه به بيداري اسلامي در منطقه وسيع تر از سال هاي گذشته اتفاق افتد تا شاهد نابودي هر چه زودتر رژيم جعلي صهيونيستي باشيم.
وي با اشاره به يكي از سخنان امام خميني(ره) افزود: امام راحل خطاب به مردم مسلمان فرمودند، شما قدرت نداريد كه داريد، شما امكانات نداريد كه داريد، شما منابع زيستي نداريد كه داريد، خداوند همه امكانات را به كشورهاي اسلامي داده و دارند، تنها نگاه ظلم ستيزي و حمايت از مظلومين است كه خيلي كمرنگ شده است.
شورجه تصريح كرد: خوشبختانه با ظهور بيداري اسلامي اين پيام امام راحل به تحقق پيوست و مردم و كشورهاي اسلامي با ايمان بيشتر و فرياد يكپارچه در مقابل اين غده سرطاني ايستادگي مي‌كنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار