سازمان فنی و حرفه ای کشور برای عملیاتی کردن طرح مهر کشاورزی با تعامل معاونت امور تعاون وزار تعاون،کار و رفاه اجتماعی اجتماعی برای آموزش و تعیین صلاحیت فنی متقاضیان طرح در 11 گروه شغلی اقدام کرده است.


کوروش پرند رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برای توسعه تولیدات مناطق روستایی برنامه قطب بندی آموزش های کشاورزی به منظور هدفمند کردن آموزش های کشاورزی با ویژگی های بومی و استعدادهای منطقه ای صورت گرفته است.
وی افزود: در همین زمینه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای عملیاتی کردن طرح مهر کشاورزی با تعامل با معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای آموزش و تعیین صلاحیت فنی متقاضیان طرح در 11 گروه شغلی اقدام کرده است.
رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ارایه خدمات در زمینه های مختلف برای تحقق اهداف سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش می کند.
طرح مهندسان فردا ویژه کودکان زیر 12 سال
در ادامه احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با اشاره به شروع طرح مهندسان فردا گفت: این طرح مختص آموزش کودکان زیر 12 سال است که در 4 حرفه شامل سازه های ماکارونی، ICDL کودکان، ربات جنگجو، طراحی سایت دهک از سوی آموزشگاه های آزاد اجرا می شود.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح را ایجاد شغل در سنین پایین و ایجاد یک سیستم آموزشی جدید در کشور مبتنی بر کارهای علمی و پرورش ذهن خلاق است.
مدیرکل اداره فنی و حرفه ای استان کردستان خاطرنشان کرد: علاوه بر توسعه آموزش مهارت های بخش کشاورزی ایجاد کار کارگاه های آموزشی فناوری های نوین و انرژی های نو در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قرار دارد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار