مسعود شجاعی، بازیکن ایرانی باشگاه اوساسونا، روزگذشته در مجموعه ورزشی تاخونار پمپلونا، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ در این کنفرانس خبری .، این بازیکن ایرانی نگاهی به گذشته اش داشت و در مورد 15 ماهی که به دلیل مصدومیت به دور از فوتبال سپری کرد توضیح د اد. شجاعی که آن روزها را پشت سر گذاشته از شرایط بدنی خود صحبت کرد: الان وضعیتم خوب است. صد در صد آماده نیستم ولی بهتر شدم. در هر تمرین و بازی، با اعتمادبه نفس تمام وارد زمین می شوم. احساس درد و ناراحتی نمیکنم ؛ نسبت به روزهای قبل از مصدومیت وزنم کمتر شده و سبک تر شده ام. بعد از چنین مصدومیتی طولانی ، به زمان نیاز دارم تا بتوانم به روزهای اوج بازگردم.

وی در ادامه گفت: می خواهم از مدیران باشگاه و هم تیمی هایم تشکر کنم. هیچ وقت به خاطر آنکه دور از خانواده یا کشورم بودم، احساس بدی نداشتم. همه از من حمایت کردند فقط می توانم تشکر کنم. از هوادارانی که همیشه مرا حمایت کردند تشکر می کنم ،از پزشکان، فیزیوتراپ ها حتی از مسئولان رختکن و کارگران ورزشگاه تاخونار؛ نمی دانم چطور باید پاسخ محبتت آنها را بدهم.

شجاعی خاطرنشان کرد: روزهای خیلی سختی را پشت سرگذاشتم. تقریبا روزهایی بود که تا مرز گریه کردن پیش رفتم. ابتدا واقعا ناراحت بودم ولی بعد از سفر به آلمان برای درمان اعتماد به نفس گرفتم می خواستم با فکر کردن به روزهای آینده، زندگی ای معمولی داشته باشم اکنون خوب هستم به ویژه به خاطر تمام حمایت هایی که از من شده است.

مهاجم اوساسونا در ادامه گفت: هیچ گاه به خداحافظی از فوتبال فکر نکردم ولی زمانی بود که بیش ازحد ناراحت می شدم مخصوصا که در کلینیک سن میگل به من گفتند که باید دوباره پایم را جراحی کنم، منتظر بودم که به من بگویند که می توانم بازی کنم. آن لحظه ها، لحظه های واقعا سختی بود واقعا در این باشگاه روزهای خیلی خوبی داشتم و فکر نمی کنم که در هیچ تیمی ، نمی توانم چنین حسی را تجربه کنم.

شجاعی در مورد بازی دوستانه مقابل اوئسکا که اولین حضورش در میادین بعد از سپری شدن دوران مصدومیتش بود، گفت: می خواستم شروعی دوباره داشته باشم ولی حس عجیبی داشتم. می خواستم هرکاری که از دستم بر می آید انجام دهم مربی تیم نیز به من روحیه می داد. هیچ وقت مصدومیتی تا این حد طولانی نداشتم و می دانستم که باید کم کم خودم را برای بازگشت به میادین آماده کنم، من علاقه و هیجان زیادی برای شروع فصل دارم،امسال نمی خواهم حتی یک بازی را ازدست بدهم.

شجاعی در پایان به همدردی با قربانیان زلزله آذربایجان شرقی پرداخت ؛ وی در این رابطه گفت: من برای مردم آنجا واقعا ناراحتم. چون این زلزله در سه روستای خیلی کوچک رخ داده و بیش از 300 نفرازهموطنانم کشته شده اند. می خواهم از راه دور کاری انجام دهم ولی نمی توانم. فقط می توانم بگویم که از شدت ناراحتی ، نمی توانم صحبت کنم. امیدوارم که شرایط رفته رفته خوب شود و با کمک دولت ومردم به زلزله زدگان کمک شود./آق

برچسب ها: فوتبال ، شجاعی ، اوساسونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار