به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، مدیرکل حمل و نقل و پایانههای گیلان گفت :در اجرای این طرح 500 نفر از مهمانداران با وظایف کاری خود در طول مسافت و خدمت رسانی مطلوبتر به مسافران آشنا شدند..
سبحانالله علیپور ، افزود: در بخش عمومی مباحث جایگاه و اهمیت شغل مهمانداری و لزوم آموزش، دوره های سلامت شغلی، آتش نشانی و کمکهای اولیه و امداد و نجات و در بخش تخصصی نیز اخلاق حرفهای، قوانین و مقررات و مهارتهای رانندگی به مهمانداران آموزش داده میشود.
وی، آموزش مهمانداران را موجب ارتقاء رضایت مسافران و ترغیب مردم به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی دانست./س