ملوان خاطره استيل آذين را تكرار نكند!

ملوان با آمدن هدايتي اوضاع خوبي پيدا كرده است ملواني ها تقريبا وضعيت يك تيم خصوصي راتجربه مي كنند و بايد هشدار باشند تا به اوضاع استيل آذين دچار نشوند.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، ملواني ها كه در فصل گذشته با مشكلات عديده مالي مواجه بودند و حتي خطر سقوط آنها وجود داشت اين بار  با  آمدن حسين هدايتي به تيم خود، شرايط متفاوتي پيدا كرده اند.
 اين تفاوت از آن حيث است كه به صورت اساسي مشكلات مالي ملواني ها حل شده است آن ها ديگر دغدغه چنين مسائلي را ندارند و همين باعث شده تا قوهاي سپيد با روزهاي سياه خود فاصله بگيرند و در پايان هفته چهارم ليگ برتر دوازدهم در رتبه دوم جدول قرار بگيرند رتبه اي كه حتي سرخابي ها ي پايتخت باستاره هاي ميلياردي خود، از آن به دور هستند.
 اما دراين ميان يك هشدار براي ملواني ها وجود دارد هشدار اينكه مبادا خاطره تيم استيل آذين دوباره تكرار شود.
 استيل آذين همان تيمي بود كه قرار شده بود الگوي خصوي سازي شود اما رفته رفته درباتلاق حاشيه هاي رنگارنگ خود فرو رفت حاشيه هايي كه در فضاي امن مالي و به دور از دغدغه هاي مادي رخ داده بود.
اين بار حسين هدايتي به انزلي رفته و تا به حال نيز اثرات حضورش در اين تيم مثبت بوده است.
 حالا ملواني ها بايد در كنار همه اين روزهاي خوش خود به فكر آينده خود  نيز باشند.
 آن ها امسال جواد شيرزاد، پژمان نوري، مازيار زارع، علي عشوري زاد، سيامك كوروشي، محسن بيات، حسين بادامكي و سرگئي ياشنكو را به جمع خود اضافه كرده اند و بايد ديد كه آن ها در ادامه راه نيز با موفقيت امتياز كسب مي كنند و قادر به دور زدن بحران ها هستند يا خير./آق
برچسب ها: ملوان ، دچار ، هدایتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار