يك كارشناس مسائل سياسي گفت: اصلاحات با فضايي كه در سال 88 ايجاد كرد، ضربه سنگيني را به حضور سياسي خود در جريان فعاليت‌هاي سياسي زد و لازم است قبل هر كاري خود را به صورت شفاف باز تعريف كند.

مهدي اميدي کارشناس مسائل سياسي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در مورد حضور اصلاحات در انتخابات و ورود آنها به جريان سياسي کشور گفت: اصلاحات با فضايي كه در سال 88 ايجاد كرد و فتنه‌اي كه شكل گرفت، ضربه سنگيني را به حضور سياسي خود در جريان فعاليت‌هاي سياسي ايران زد و تقريبا به نوعي طرفداران خود و حتي كساني را كه خواستار تلاش در قالب جمهوري اسلامي و در فضاي مربوط به نظام بودند را مايوس كرد.

وي در ادامه گفت: اگر اصلاحات بخواهد مجدد وارد ساختار شود، قبل از هر كاري بايد،‌مجددا خود را به صورت شفاف باز تعريف كند و آن تعريف هم بايستي در فضاي قانون اساسي و در فضاي جمهوري اسلامي باشد؛ علاوه بر اين بايد تلاش كنند تا مرز خود را با نيروهاي افراطي و كساني كه قصد تعقيب خواسته هاي خود فراتر از نظام را دارند، مشخص كنند.

اميدي در پايان خاطرنشان كرد: اصلاحات بايد به اين نظام اطمينان دهد كه فعاليت‌ها و اهداف خود را در چارچوب مقررات جمهوري اسلامي دنبال كند در غير اين صورت هرگونه ورود آنها به عرصه سياسي، با شكست روبرو خواهد شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فتنه ، اصلاحات ، برانداز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار