مجتبی جباری هافبک تیم استقلال سرانجام با نارضایتی تحت عمل جراحی قرار گرفت و این در حالی است که وی باید مدت ها دور از میادین سپری کند تا مجدداً آماده بازی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان شده است که این بار شرایط هافبک آبی ها کاملاً متفاوت است و این بازیکن با وضعیت خاصی برای بازگشت آماده می شود و قرار نيست شرایط قبلی برای وی تکرار شود.

پس از انجام عمل جراحی جباری، کیهان پزشک معالج وی وضعیت پایش را زیر نظر گرفته و به وی اعلام کرده است که مدت زمان دوری وی از میادین بیش از سه ماه است و به احتمال فراوان وی به بازی های نیم فصل دوم می رسد و نباید در این خصوص عجله ای داشته باشد.

حتی عنوان شده است که پزشک جباری اعلام کرده است در صورتی که از دستورات سرپیچی شود و وی زودتر از موعد اعلام شده و بدون در نظر داشتن شرایط خود برای بازی کردن اقدام کند با مشکلات جدی روبرو می شود که این بازیکن را با وضعیت متفاوت روبرو می سازد.

از آنجا که جباری برای ششمین مرتبه متوالی پای خود را عمل کرده است و در این مورد رکورد دار است باید با مراقبت بیشتر و شرایط خاصی آماده بازی کردن شود و اعلام شده است در صورتی که مسائل مختلف از سوی وی رعایت نشود و تمرینات اصولی و با برنامه ریزی پیش نرود حتی احتمال اینکه مرتبه بعدی برای انجام عمل و بازگشت به میادین وجود نداشته باشد زیرا زانوی این بازیکن در اثر عمل های متعدد و پشت سر هم دچار ضعف شده است و این موضوع باعث می شود که وی آرام و بدون عجله برای بازگشت به میادین اقدام کند./مح

برچسب ها: اخطار ، پزشک ، جباری ، آبی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار