رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: شما معلولين و جانبازان عزيز باعث مي‌شويد كه مردم ياد بگيرند در مقابل سختي‌ها سرخم نكنند و به همه فرزندان اين جامعه درس استقامت مي‌دهيد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي عصر ديروز در بازديد از تمرين ورزشكاران جانباز و معلول كشورمان نحوه آمادگي ورزشكاران پارالمپيكي را خوب توصيف كرد و گفت:  اين روزها روزهاي مباركي است و اميدواريم عيد سعيد فطر باعث حركت مستمر شما عزيزان شود.

وي ادامه داد: ورزشي كه شما جانبازان و معلولين انجام مي‌دهيد هم تربيت بدن است و هم تربيت روح براي خود و ديگران.

رئيس مجلس شوراي اسلامي همچنين تصريح كرد: اميدواريم با آموزش‌ها و تمرين‌هاي لازم در ميدان پارالمپيك افتخار ديگري را براي جمهوري اسلامي ايران رقم بزنيد و با دست پر به كشورمان برگرديد.

لاريجاني با بيان اينكه نشان دادن ظرفيت‌هاي شما تاثير مثبتي را براي روي ملت ايران مي‌گذارد اظهار داشت:‌ اراده شما دليلي است براي فائق آمدن بر ضعف جسماني براي تسلط بر هر موفقيت جهاني و يك حركت سازنده اي براي مسئولين و ملت ايران است.

وي در ادامه و در بازديد از وزنه‌برداران پارالمپيكي با اشاره به اينكه ما تحت تاثير اراده شما قرار گرفته‌ايم تصريح كرد: اراده شما به اندازه‌اي قوي بود كه آمادگي كافي را براي رويارويي در هر صحنه‌اي را داريم و اين هم براي خودتان و هم براي مردم ارزشمند است.

رئيس قوه مقننه با بيان اينكه مي‌توان با تلاش و كوشش استعدادهاي نهفته را شكوفا كرد و پيروز شد خاطرنشان كرد: شما باعث مي‌شويد مردم ياد بگيرند كه امروز در سختي ها سرخم نكنند و به همه فرزندان اين جامعه درس استقامت را ياد مي‌دهيد.

گفتني است رئيس مجلس شوراي اسلامي با حضور در سالن‌هاي ورزشي واليبال پينگ پنگ، وزنه‌برداري و تيراندازي با تقديم يك جلد قرآن به ورزشكاران جانبازان و معلولين از زحمات و آمادگي آنها براي حضور در مسابقات پارالمپيك قدرداني كرد.

انتهاي پيام/ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار