سایت وزارت دادگستری انگلیس، سايت شخصي نخست وزير و شماري ديگر از سايت‌هاي دولتي هدف حمله دیداس قرار گرفت پس از انکه هکرها در مأموریتی به منظور تلافی واکنش دولت لندن علیه "جولیان آسانژ" وارد عمل شدند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلویزیونی راشاتودی، این اقدام توسط گروه "هکرهای ناشناس" صورت گرفته است.
 
#OpFreeAssange: TANGO DOWN! http://www.justice.gov.uk/ [500 Internal Server Error] [#Anonymous #WikiLeaks],” reads one tweet sent from the @Anon_Central Twitter account.

گروه هکرهاي اينترنتي موسوم به انانيموس (ناشناس) در اعتراض به تهديدات انگليس عليه جوليان آسانژ، به سايت هاي دولتي اين کشور از جمله پايگاه اينترنتي مختص به نخست وزير انگليس حمله و عملکرد اين سايت ها را مختل کردند.

اکوادور روز پنج‌شنبه گذشته به مؤسس سایت ویکی‌لیکس پناهندگی سیاسی اعطا کرد و همین موضوع نیز تنش دیپلماتیکی را در روابط این کشور با انگلیس بوجود آورده است.

بنابر این گزارش، آسانژ که ملیت استرالیایی دارد و هم‌اکنون با اتهاماتی در خصوص فساد اخلاقی در سوئد مواجه است، در تاریخ 19 ماه ژوئن (30 خرداد) به سفارت اکوادور در لندن پناهنده شد تا دولت انگلیس وی را به سوئد بازنگرداند.

 انگلیس همچنان اصرار دارد آسانژ را به سوئد بازگرداند؛ اقدامی که با اعتراض برخی فعالان مواجه شده است.
برچسب ها: هک ، دادگستری ، انگلیس ، آسانژ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار