سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي از قسمت هاي مختلف شركت مارال صنعت جاويد اروميه بازديد كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، عباداله اكبري در اين بازديد، مارال صنعت را يكي از بزرگترين صنايع كشور معرفي كرد كه توانسته است در طول سالهاي اخير به موفقيت هاي چشمگيري دست يابد.

وي گفت: هم مرزي استان آذربايجان غربي با سه كشور خارجي مهمترين مزيت شكل گيري صنايع در استان است و مي توان از اين طريق ضمن ايجاد اشتغال، صادرات غير نفتي استان را نيز رونق بخشيد.

گفتني است كه شركت مارال صنعت جاويد (سهامي خاص ) اروميه با 21 سال سابقه درخشان در توليد انواع تريلر ابتدا در سال 1369 طي پروانه بهره برداري با نام شركت مارال تريلر و با توليد انواع تريلر كفي و چادري فعاليت خود را آغاز كرد و در سال 1380 جهت اجراي عمليات طرح رشد و توسعه در زميني جديد به مساحت 45000 متر مربع داراي 15000 مترمربع ساختمان خطوط توليد و قلعه سازي، 3000 مترمربع ساختمان انبار و 2000 متر مربع ساختمان اداري و مهندسي، فعاليت خود را توسعه و گسترش داد بطوريكه در حال حاضر به عنوان معتبرترين توليد كنندهْ تريلر در ايران محسوب مي شود.

تولیدات این شرکت ، شامل انواع تریلر کفی ، تریلر چادری ، تریلر جامبو ، تریلر کمپرسی ، تریلر کمرشکن ، تریلر تانکر ، تریلر کانتین بر ، تریلر رول بر ، تریلر یخچالی ، تریلر های ویژه حفاری و باری با کاربرد های خاص ، کانکس های فیکس و سیار مخابراتی و کارگاهی و اتاق بار انواع کامیون های باری و ... بوده که مطابق با استانداردهای برتر جهانی و با استفاده از فناوری مدرن اروپا (به صورت 2 و 3 محور) تولید می شوند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.