به منظور حل مشکلات رانندگان ایرانی نشست هم اندیشی ایران و ترکمنستان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان ؛ مديركل حمل و نقل و پايانه ها در این نشست گفت : اين جلسه با هدف طرح معضلات و موانع حمل و نقلي و بررسي دغدغه هاي مربوط به تردد كاميون ها و رانندگان از پايانه مرزي اينچه برون و راه هاي برون رفت و كاهش مشكلات آنان برگزار شده است. .

ميقاني ، تسريع و تسهيل امور حمل و نقل و ترانزيت از پايانه مرزي اينچه برون را از دیگر محورهای این نشست عنوان کرد و گفت : افزايش مدت اقامت رانندگان ايراني در تركمنستان از پنج روز به پانزده روز ، استقرار نماينده انجمن بين المللي در مرز اينچه برون ، آموزش مديران و رانندگان بخش بين المللي با قوانين و مقررات دو كشور ، رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از سوي رانندگان ، تبيين مجازات هاي حمل مواد مخدر و سيگار به تركمنستان ،مشكلات مربوط به أخذ رواديد و هماهنگي با صاحبان كالا جهت توجه به ايام تعطيل كه در تخليه به موقع بار تأثير گذار است را از موضاعت مهم بررسی شده در این نشست عنوان کرد.

این نشست با حضور مدير كل و مسئولين حمل و نقل و پايانه ها ، مديريت پايانه مرزي اينچه برون و اعضاء انجمن صنفي شركت هاي حمل و نقل بين المللي گلستان در محل اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان برگزار شد.

پايانه مرزي اينچه برون در هفتاد و پنج كيلومتري مركز استان قرار دارد و تنها مرز زميني از شمال كشور با تركمنستان است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.