رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی را از مراکز اصلی مالی و اعتباری متعلق به کشاورزان خواند.

سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: از این رو، مقوله‏ های جانبی این مراکز مالی نظیر دستورالعمل اجرایی، آیین ‏نامه ‏های مصوب، چارچوب کارمزد و ... به سرعت از طریق بهره‏ برداران حوزه‏ های مختلف کشاورزی آماده شد.

وی ادامه داد: ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی استانی نمی‏ تواند آئینه تمام‏ نمای بخش کشاورزی استان قلمداد شود.

موسوی بیان کرد: بنابراین امور مقدماتی برای ایجاد مراکز شهرستانی این صندوق‏ ها توسط مسئولان نهاد های ذی ‏ربط انجام شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اضافه کرد: به طور قطع تهران با ایجاد ﺻﻨﺪوق‏ های ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی در همه شهرستان ‏های خود تا انتهای امسال در ردیف پیشگامان این مهم قرار می ‏گیرد.

وی افزود: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از عضویت 117 تشکل کشاورزی در ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی این استان خبر داد و افزود: این مرکز مالی و اعتباری با هدف ارائه خدمات شایسته به بهره‏ برداران این استان ایجاد شده است.

موسوی تصریح کرد: اما پس از مدتی نیاز به تشکیل ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی در شهرستان‏ های استان تهران نیز احساس شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: از این رو، با مساعدت فرمانداران شهرستان‏ های تهران و مسئولان ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی در آینده ‏ای نزدیک هر 14 شهرستان استان تهران از این موقعیت بهره‏ مند می ‏شوند.

وی اضافه کرد: طرح تشکیل این مراکز مالی و اعتباری به همراه اجرای طرح توسعه کشاورزی در راستای حمایت از بهره‏ برداران سطوح مختلف کشاورزی صورت اجرایی به خود می‏ گیرند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.