معاون عمرانی استاندار تهران گفت: سران کشور های اسلامی در مدت پنج روزه اجلاس سران کشورهای اسلامی با مشاهده شهرهای حاشیه‏ ای پایتخت دست می ‏یابند امور عمرانی تنها مختص تهران نیست و شهرهای اطراف نیز از آن بهره ‏مند هستند.

 

محمد رضا محمودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شاید برخی از سران کشور های اسلامی با هیئت همراه نیز قصد بازدید از آثار تاریخی و جلوه ‏های گردشگری این استان را داشته باشند.

وی ادامه داد: به هر ترتیب، ممانعتی برای این مهم از سوی مجموعه استانداری تهران وجود ندارد؛ البته این افراد به طور قطع باید دارای مجوز های لازم باشند.

محمودی بیان کرد: در این مدت برگزاری نشست سران کشور های اسلامی، شهرداران نقاط مختلف استان تهران نیز دقتی بیش از پیش را به خرج دهند تا شهر تحت مدیریت آنها آماده این ‏گونه میزبانی ‏ها باشند.

معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه نشست غیر متعهد ها توسط دو هزار خبرنگار پوشش داده می ‌شود گفت: اجلاس سران جنبش غیر‌متعهد ‌راهبردی ‌مهم برای منطقه ‌است.

وی تصریح کرد: از این رو، حضور این تعداد قابل توجه از رسانه ‏های جمعی داخلی و خارجی در آن چندان غیر قابل پیش‏ بینی نیست./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.