قائم مقام ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی گفت: نحوه عمل ﺻﻨﺪوق ‏های ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی شهرستانی باید برای کشاورزان اطلاع‏ رسانی شود.

ﻋﻮض علی‏ زاده ﻣﻘﺪم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این مهم در شهرستان دماوند با مساعدت دولت و در صورت علاقه ‏مندی بهره‏ برداران سطوح مختلف کشاورزی نیز ایجاد می‏ شود.

وی تصریح کرد: از این رو پس از مبادله تفاهم‏ نامه ایجاد ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی دماوند سایر ساز و کارهای آن نظیر تعیین هیئت موسس نیز باید به سرعت انجام گیرد.

علی ‏زادهﻣﻘﺪم اضافه کرد: هیئت موسس ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی شهرستان دماوند باید پیش از پایان سال جاری تشکیل شود.

قائم مقام ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی، دغدغه استقرار زنجیره تولید را چالش بزرگی برای بخش کشاورزی خواند و افزود: این زنجیره استقرار از نقطه صفر تا 100 تولیدات کشاورزی را شامل می ‏شود.

وی ادامه داد: ﺻﻨﺪوق‏ های ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی باید ملزومات زیرساختی استقرار زنجیره تولید محصولات کشاورزی را از ابتدای امر تا عرضه به بازار فراهم سازند.

علی‏زاده ﻣﻘﺪم اضافه کرد: این مهم باید در مجمع ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی مورد بحث و بررسی قرار گیرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.