پرسپولیس تمرینات خود برای دربی را از امروز (سه شنبه) آغاز کرد.

   به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ سرخپوشان تمرینات خود را برای دربی از امروز آغاز کردند. این تمرین با توجه به پایان ماه مبارک رمضان در نوبت صبح و بدون حضور تماشاگر و رسانه ها برگزار شد.
 مانوئل ژوزه پیش از شروع تمرین در جلسه ای 15 دقیقه ای با بازیکنان ضمن یادآوری مسائل فنی به تشریح اهمیت روزهای آینده پرداخت و از بازیکنان خواست با بالاترین حد تمرکز در تمرینات حاضر باشند.

 تمرین امروز سرخپوشان با حضور سردار محمد رویانیان و حمید استیلی برگزار شد.

 تمرین امروز سرخپوشان همزمان به برنامه ریکاوری و تمرینات تاکتیکی اختصاص داشت.
بازیکنان بعد از گرم کردن و اجرای برنامه هایی مثل آقاوسط به دو گروه تقسیم شدند.
 گروه اول نفراتی بودند که مقابل داماش، کامل بازی کرده بودند. آنها زیر نظر پدرو بارنی به تمرینات سرعتی و کار با موانع پرداختند. سایر بازیکنان هم زیر نظر بدنساز تیم تمرین کردند.
 این دو گروه در مرحله بعدی یکپارچه شدند و تمرینات تاکتیکی را با نظر مانوئل ژوزه انجام دادند. در این مدت دروازه بان ها نیز تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر احمد ناجی انجام دادند که در این میان مسعود داستانی به دلیل درد از ناحیه کتف، مانند نوروزی، آقازمانی و سوسا تمرین نکرد. 

نوروزي ،آقازماني و سوسا دربي را از دست مي دهند؟

 پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اقدامات لازم برای رفع آسیب دیدگی نوروزی و آقازمانی آغاز شده اما اعلام نظر درباره آنها در روزهای آینده انجام می شود.
  چشمه سری پزشک پرسپوليس در اينباره گفت: هادی نوروزی به دلیل ضربه مستقیم و شدیدی که روی عضله چهار سر و ناحیه داخلی زانویش برخورد کرد، دچار کوفتگی شدیدی شد.
او نتوانست بازی را ادامه بدهد و خونمردگی باعث کبودی زیادی شده است. ما اقدامات لازم را بلافاصله شروع کردیم. در تمرین امروز هم اقدامات فیزیوتراپی و بانداژ با دارو انجام شد. درباره وضعیت او برای داربی باید در روزهای آینده شرایط وی بررسی شود. وی در ارتباط با شرایط سامان آقازمانی تصریح کرد: او هم به دلیل ضربه ای که روی مچ پایش خورد از ناحیه رباط های داخلی و خارجی مچ پا دچار کشیدگی شده است . او فردا معاینه می شود و امیدواریم شرایط او برای دربی مشخص شود.
پزشک پرسپولیس در پایان درباره آخرین شرایط روبرتو سوسا افزود: او تمرینات را زیر نظر مربی بدنساز تیم دنبال می کند و همزمان به فیزیوتراپی نیاز دارد. همه چیز بستگی به پیشرفت کار او با بدنساز دارد تا معلوم شود که به بازی داربی می رسد یا خیر. 

تا بعد از دربي مصاحبه نمي کنم

 بازیکن چپ پای پرسپولیس گفت: هر چند نقل قول هایی از من منتشر شده است ولی من تا بازی دربی مصاحبه نمی کنم...   مهرداد پولاد ی نيز  در مورد ديدار پرسپوليس استقلال گفت: باید این شرایط را تغییر بدهیم و نیاز به تمرکز کامل است. من تا بازی دربی صحبت نمی کنم. هیچ مصاحبه ای نکرده ام، البته نقل قول هایی از من منتشر شده است ولی فعلا هیچ حرفی ندارم تا بعد از دربی که به امید خدا پاسخگوی سوالات خواهم بود.

  محمد رویانیان در پایان تمرین امروز سرخپوشان در جلسه ای با کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.

کئون جون آزمايش داد

  کئون جون بازیکن مورد نظر پرسپولیس صبح امروز برای انجام آزمایشات پزشکی مورد نظر فدراسیون فوتبال اعزام شد.
   به گزارش 'گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  کئون جون صبح امروز برای انجام آزمایشات پزشکی مورد نظر فدراسیون فوتبال اعزام شد. این بازیکن کره ای محصول آکادمی فوتبال اسکار شهر سائوپائولو است. او از این آکادمی به تیم جوانان فیگو ایرنسه و از آنجا به تیم اصلی راه پیدا کرد. کئون که سابقه بازی در تیم های ملی کره را هم دارد بعد از حضور در برزیل، فوتبال را در باشگاه ماکاسار اندونزی ادامه داد. کئون جون پس از آنکه طی روزهای گذشته با حضور در تمرینات پرسپولیس مورد ارزیابی کادر فنی قرار گرفته بود، صبح امروز همراه نماینده باشگاه برای انجام تست پزشکی اعزام شد./با  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار