فرماندار هرسین از آماده بودن 120 طرح عمرانی برای افتتاح در هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: برای افتتاح این پروژه ها بالغ بر 50 میلیارد ریال هزینه شده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


بهمن قربانی'، در خصوص طرح ها ی افتتاحی شهرستان هرسین در هفته دولت، اظهار داشت: در این هفته طرح های بسیار خوبی در بخش های مختلف آماده افتتاح و بهره برداری شده است كه تمامی آن ها در توسعه شهرستان موثر هستند.

وی افزود: افتتاح بنای 59 واحدی مسكن مهر فرهنگیان، افتتاح ساختمان اداری بنیاد شهید، افتتاح چند سایت 'بی تی اس' مخابرات، افتتاح یك جایگاه سی ان جی و ایجاد كانال آبرسانی كشاورزی در برناج بیستون، اجرای طرحهای هادی در پنج روستا، افتتاح طرح های عمران شهری نظیر روشنایی معابر، نصب آبنما و سنگفرش خیابان ها، افتتاح دو زمین ورزشی روستایی و احداث خانه های بهداشت و عالم روستایی از جمله مهمترین طرح های قابل افتتاح شهرستان هرسین در هفته دولت است.

قربانی ادامه داد: همچنین در هفته دولت شاهد كلنگ زنی و آغاز عملیات چند طرح عمرانی خواهیم بود كه آغاز اجرای طرح چهار بانده كرده مسیر پلیس راه به هرسین و ساخت مساجد روستایی از جمله آن ها هستند.

وی خاطرنشان كرد: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این طرح ها می تواند زمینه اشتغال بیش از یكصد نفر را به صورت ثابت و فصلی فراهم كند./س


برچسب ها: هرسین ، دولت ، بهره برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.