وضعیت تیم استقلال از نظر مهره ایده آل نیست اعضای این تیم توقع سرمربی را برآورده نمی کنند و دراین میان 2 بازیکن نیز خواستار جدایی از این تیم هستند و حتی عنوان شده که در خواست رضایتنامه کرده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: فریدون زندی که بارها زمزمه جدایی اش از تیم استقلال مطرح شده است و با شرایطي رو به رو شده است که رضایت کامل از ماندن و ادامه کار با آبی ها را نداشته و قصد دارد به لیگ قطر برود و به فوتبالش ادامه دهد.

گفتنی است: این بازیکن با شرایط خاصی روبرو شده است و در صورتی که در ترکیب اصلی نیز به میدان برود نیز قصد ندارد در استقلال بماند.
وی این موضوع را اعلام کرده و خانواده اش نیز خواستار جدایی وی از استقلال هستند و این بازیکن هم درخواست رضایتنامه کرده است.

شایان ذکر است: ساموئل نیز جزو بازیکنانی است که بصورت رسمی خواستار جدایی از استقلال است این بازیکن نیز با شرایط مشابه زندی روبروست و از یک تیم انگلیسی نیز پیشنهاد دریافت کرده است و قصد دارد به کشورش بازگردد و درکنار خانواده به فوتبال خود ادامه دهد.

این درحالی است که ساموئل تصور حضور در ترکیب اصلی و رویارویی با شرایط ایده آل را در استقلال داشت اما در حال حاضر اعلام کرده است که به دریافت رضایتنامه فکر می کند و در انتظار شرط و شروط مسئولان برای تحقق این امر است.

گفتنی است: مدافع خارجی آبی ها از مسئولان درخواست کرده که با جدایی اش موافقت کنند و رضایتنامه اش را تحت شرایط خاصی به وی تحویل دهند تا این بازیکن با شرایط ایده آل از استقلال جدا شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار