مانوئل ژوزه به دليل کسب نتايج ضعيف سوژه اصلي ناکامي سرخپوشان شده است و شايد اولين سرمربي ناکام ليگ برتر دوازدهم باشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ 5 بازي كه حاصل آن سه شكست، يك تساوي و يك پيروزي بوده است. پرسپوليس با سرمربي پرتغالي 64 ساله خود قرار بود ناكامي‌هاي فصل قبل را براي هواداران جبران كند ولي در عمل اين گونه نشد و از 5 بازي فقط 4 امتياز اندوخته سرخپوشان تهراني است.
 اين عملكرد به هيچ وجه رضايت هواداران را جلب نكرده و آنها  از كادر فني و بازيكنان ناراحت هستند و چه بسا اگر داربي دور رفت ليگ دوازدهم پيش رو نبود شايد همين امروز قرار داد مانوئل و همكارانش مهر اخراج مي‌خورد. ولي ديدار حساس مقابل استقلال اين شانس را به پيرمرد پرتغالي داده تا يك بار ديگر شانس خود را محك بزند تا بلكه با يك پيروزي ورق برگردد و او همچنان سرمربي محبوب‌ترين تيم آسيا بماند اما اگر گمان كنيم مديران پرسپوليس دست روي دست گذاشته‌اند و فكري به حال تيم بيمار خود نكرده‌اند سخت در اشتباهيم.

طبق شنيده‌هاي ما از منابع آگاه و غير رسمي، محمد رويانيان چند تن از معاونين خود را فرا خوانده تا با استفاده از خرد جمعي آنها فكري به حال پرسپوليس كنند. شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه قرار شده به مانوئل و همكاراشن 2 بازي ديگر فرصتي دهند تا اگر تغييري در روند نتيجه گيري حاصل شد كه مانوئل و همكارانش همچنان در پست خود باقي بمانند ولي اگر اين روند همچنان ادامه داشت پيش از انكه كار از كار بگذرد تغييراتي بوجود آورند و فرد ديگري كه احتمالا باز هم خارجي خواهد بود را روي نيمكت بنشانند.
 دليل انتخاب يك خارجي ديگر هم اين است كه رويانيان و اطرفيانش اعتقاد دارند هواداران كم طاقت پرسپوليس به مربي ايراني فرصتي نمي‌دهند و اگر مربي داخلي نتيجه نگيرد از همان هفته اول روي سكوها جنجال به پا خواهد شد كه حميد استيلي نمونه بارز اين موضوع است.
 البته مديران پرسپوليس به هيج عنوان تمايل ندارند تصميمات اخير آنها رسانه‌اي شود چرا كه به خوبي مي‌دانند مانوئل استقبال خوبي از اين تصميم نخواهد داشت و خيلي زودتر عطاي كار در پرسپوليس را به لقايش مي‌بخشد.
 به هر حال همين قدر بدانيد كه پروژه بركناري مانوئل در پرسپوليس كليد خورده يا شايد کليد بخورد و اگر ظرف روزهاي آينده تغييري در پرسپوليس ديديد يا شنيديد خيلي تعجب نكنيد./ با
برچسب ها: مانوئل ، سرمربی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
پیکانی
۲۰:۳۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
ان شاالله با برد استقلال از این حجمه بیرون میایم
آخرین اخبار