رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از آمادگی بیش از 70 نفر از مهندسان عضو این سازمان برای ارائه خدمات مهندسی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، امین مقومی با ابراز تاسف از حادثه دلخراش زلزله آذربایجان شرقی اظهار کرد: اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم همپای سایر اقشار جامعه به منظور همدردی با مردم زلزله زده مناطق شمال غرب کشور به یاری آنها شتافتند و در این راستا مبلغی بالغ بر 50 میلیون ریال از کمک‌های مالی خود را اهدا کردند.

وی عنوان کرد: بیش از 70 نفر از مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم آمادگی خود را به منظور ارائه خدمات فنی مهندسی، برای بازسازی خانه‌های ویران شده در اثر زلزله در شهرستان‌های اهر و ورزقان در استان آذربایجان شرقی اعلام کرده‌اند که در آینده ای نزدیک با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از این ظرفیت برای تسریع در امر ساخت و ساز مناطق زلزله زده استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با اشاره به اعزام تیمی از مهندسان عضو نظام مهندسی قم در زمان وقوع زلزله بم ابراز داشت: تیم کارشناسی منتخب اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در اوایل شهریور ماه نیز به منظور بررسی شرایط ساخت و ساز در شهرستان‌های زلزله زده آذربایجان شرقی به این مناطق اعزام خواهند شد./ج1

برچسب ها: قم ، نظام ، مهندس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.